MEGA BILDEDRYSS FRA HYTTETUREN

A N N O N S E   R E V O L U T I O N   R A C E

Endeliiiiig kan jeg dele alle disse koselige bildene med dere! Da vi var på hyttetur for noen uker siden, var vi så heldige å få med klær fra Revolution Race til hele gjengen! Det er første gang jeg samarbeider med de, og det blir forhåpentligvis ikke den siste – for guri så imponert jeg ble over passform og kvalitet på alt. Jeg har fått oppdatert ute-garderoben min mildt sagt, til klær som er mer funksjonelle til å holde på ute i, samt …. jeg har fått min første utebukse!!! Og jeg er så fornøyd, hahaha. Faktisk to stykker! Tenkte jeg skulle vise dere plaggene jeg fikk, samt et meeega bildedryss fra Kvitfjell helgen.

 

D E R E   F  I N N E R   A L L E   P L A G G E N E   H E R  

O G   O M   D E R E   B R U K E R   K O D E N  

ANNAIS15  

F Å R   D E R E   1 5 %   O F F   H E L E  

N E T T S I D E N   I  E N   U K E  ♥

 

Gutta boys i matchende gensre hjelper meg med å lage pasta!

 

Da vi kom frem til hytta tok jeg og kjæresten en liten tur ut for å sjekke “nabolaget”, samt ta litt bilder! Her er en av mine favorittoutfits – og var så fornøyd med buksen at jeg til og med reiste hjem i den på søndag. Som endte opp med å bli 9 timer i bil, haha! Og det føltes som å sitte i joggebukse. I am amazed og skjønner herved hypen rundt turbukser. Dette er “Daybreak”-buksen

 

Her ser dere den andre turbuksen! Den er litt videre i bena, og har lommer bak på rumpa. Denne brukte jeg også på turen vi gikk på lørdag, da den gikk bedre over turskoene og ullsokkene! Dette er da “Adrenaline”-buksen. Og speaking of tur!:

 

Matchedamene!! Haha. Her i “igloo jacket” – begge hadde sett seg ut denne med en gang, den er helt fantastisk å ha på – varm, vindtett og ikke minst fin! Den har også mulighet for å kneppes inn midjen sånn at man får litt mer form, noe jeg eeelsket

 

– D E T A L J E R   P Å   I G L O O   J A K K E N –

 

Obligatorisk å kaste noen doble peace på tur i marka, vel

 

Under hadde jeg et annet av mine favorittplagg, nemlig “sherpa jacket”! Som dere ser har også kjæresten på “Igloo jacket” og “Sherpa jacket” hehe (jeg elsker å matche)

 

Ullundertøyet som jeg hadde på stort sett all tid innendørs, høhø. Det satt som et skudd og var supermykt! Brukte også underdelen under utebuksen da vi gikk tur

Søta mi

Denne var helt sinnsykt varm og god! Den skal jeg faktisk ha på hytten vår i nordnorge, da den var såppas tykk i stoffet er den perfekt for hustrig vær. Denne har også et utrolig mykt stoff

 

 

Som sagt gjelder koden ANNAIS15 i en uke fra i dag, og dere finner alle produktene her ♥ Og om dere lurer på noe angående plaggene eller størrelser o.l., så bare spør i kommentarfeltet!

11 kommentarer
      1. jeg har XS i begge to! de sitter ganske stramt da, kunne nok hatt en i S også for dager jeg vil ha noe annet enn tights/ullundertøy under <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg