MENINGER OM MIN SISTE SMINKE

A N N O N S E L E N K E R   K I C K S ,   N E L L Y ,  B L I V A K K E R

Så gøy at mange vil se litt mer sminke. Særlig når jeg har fått øynene sånn opp for det selv i det siste, haha. Det er faktisk litt på tide at jeg prøver ut nye ting – jeg har jo brukt samme merker og samme sminke i … 5 år i strekk typ, med små endringer. Nå derimot har jeg byttet foundation (atm bruker jeg denne i 220), solpudder og settingpudder som sammen gir helt nydelig resultat. De to siste viser jeg under! So here we go, her er mine siste innkjøp av sminke (og noe har jeg fått sponset!). 

 

P U D D E R   T O N Y M O L Y ,    H E R

 

I mean… Jeg kan tro jeg har vokst og har blitt 24 og liker luksuriøs, delikat sminke men GIRL jeg elsker dette designet. Det var kun derfor jeg bestilte den, selve pudderet hadde jeg ingen aning om var bra. Jeg liker å kjøpe rimelige blottingpudder som jeg kan ha med i veska på byen, og da måtte jeg bare ha denne. SÅ FANTASTISK FIN! Pudderet ble litt for lyst til meg til å ha på direkte med den “svampen” inni, men når jeg brukte en luftig børste ble det faktisk ganske bra. Om dere syntes designet på denne var søt bør dere sjekke ut resten av merket også, de har virkelig et helt nydelig theme 

 

 

S E T T I N G P U D D E R   L A U R A   M E R C I E R ,    H E R

 

Så til det nye settingpudderet mitt! Jeg måtte sende en snap til venna av glowen min her om dagen, ahhaha. Jeg er virkelig  fornøyd med dette! Jeg har jo brukt dette i “orginalvarianten” fast, men man blir jo veldig matt av det med en gang. Dette har masse små glitterkorn i seg, og legger seg helt nydens på huden. Det er nok veldig smakssak, og man må være glad i en “dewy” look for å like dette. Jeg fikk dette i bursdagsgave av jentene siden jeg hadde ønsket meg det etter å sett nyyydelige Emilie Tømmerberg bruke det (influencer blir influencet lol). Det eneste er at man må bruke en stor børste og “swirle” kosten litt rundt i lokket først, hvis ikke kan det bli litt ujevnt. Jeg har også begynt med litt vanlig settingpudder i nesevingene, da jeg ofte blir ganske oljete akkurat der. Men ja, dette pudderet likte jeg supergodt!

 

 

S O L P U D D E R   P H Y S I C I A N S   F O R M U L A ,    H E R

 

Enda en ny favvo! Også denne har jeg blitt influencet til å skaffe meg, hahah. Husker jeg denne var overalt på tubba. Og det forstår jeg, for wow! Først og fremst: SHIT o rama for en god lukt. Den i seg selv er helt fantastisk hahaha. Men selve solpudderet er kaldt i fargen, akkurat som jeg liker det, og sååå creamy. Minner meg om en blanding av Chanel Tan De Soleil og Bahama Mama faktisk.

 

 

L E P P E S T I F T   I S A D O R A ,     H E R

 

Denne er absolutt ikke ny, men jeg har fått øynene opp for den i det siste. Jeg tror jeg kjøpte den for et halvt år siden (kanskje mer?), men ikke brukt den noe særlig før nå. Men elsker fargen på denne – den er liksom kald, litt nøytral, men nok til å gjøre en enkel look. Fargen på dette bildet ser absolutt ikke ut sånn i virkeligheten, den er ganske mye mørkere og litt lilla-skjær i den. 

 

 

B R O N Z E O L J E   M I L A N I ,    H E R 

 

Denne snakket jeg vel om på bloggen tidligere, om at jeg gledet meg til å prøve? Jeg er SÅ skuffa, hahaha. Det eneste jeg kan si om denne er: ikke kjøp den. Herregud, jeg tok den på før jeg skulle ut å feire bursdag, og skulle dra innom Emilie for noen pre-drinks først. Der ser jeg meg i speilet og jeg er bare en glitrende diskokule, og ikke på den gode måten. Glitteret er alt for stort og alt for glorete, og det ser ut som jeg har kødda liksom. Så da måtte jeg hoppe i dusjen hjemme hos Emilie, hahaha. Så ja denne var no-go

 

 

G L O W   C R E M E   M I L A N I ,    H E R

 

Denne!!! Dere vet jo jeg har brukt Dior sin glow maximizer som både primer og liquid highlighter i flere år nå, men den selges jo ikke lengre. Og jeg trooor virkelig jeg har funnet en ny fav! Denne har jeg ikke brukt som primer enda, men brukt som flytende highlighter under og over foundation – og ikke minst: alene på bar hud. Da er den helt fantastisk fin, og denne alene gir meg lyst å gå uten hudsminke resten av sommeren, hahaha. Har også lyst å bestille den de andre fargene også, både den mørkere og lysere… Men får holde meg til denne i første runde!

 

 

P O R E S T R I P S   T O N Y M O L Y ,    H E R

 

Om dere er som meg og eeelsker klemme hudormer (og kviser dessverre), dra av masker og se alle urenhetene i porene forsvinne, kan jeg anbefale denne. Jeg har lenge hatt lyst på noe litt hardere enn riv-av-masker, som jeg kan bruke innimellom når jeg ser behov for det. Og denne fungerte faktisk veldig bra! Jeg brukte den første gang forrige uke, og da hadde jeg ikke sååå mye hudormer, men jeg kjenner jeg gleder meg bare til å prøve den på kjæresten min hahah (no offence til han om han leser dette)

 

 

S O L P U D D E R  M I L A N I ,    H E R

 

Da jeg åpnet dette var det første jeg tenkte: å heeelvette. Hahah det så ut som glitter og solpudder presset sammen, og jeg ble litt nervøs for å prøve det rett og slett. Men det var absolutt ikke værst, og man trengte ikke være forsiktig med påføringen som jeg trodde. Veeeldig “sommersolpudder” da, da det er litt oransje-toner i det og masse glitter, som ikke er sååå egnet for vinteren, hehe. 

 

 

L E P P E S T I F T   M I L A N I ,    H E R

 

Ny leppestift, som jeg fikk masse komplimenter for da jeg brukte! Selve fargen var helt perfekt for min hudtone, og konsistensen nydelig. Jeg har ikke prøvd noe særlig fra Milani før, og må si jeg ble veldig imponert over kvaliteten på produktene i forhold til prisen 🙂 

 

Her ser dere de to leppeproduktene, og de to glow-produktene på hånden ♥ Med et filter som vrenger fargene litt ser jeg, meeen men hahaha. 

7 kommentarer
    1. Elsker innlegg som dette!!! Både bra og litt mindre bra produkter! Ærlighet ❤️ Da gjør du det enkelt å stole på dine anbefalinger videre! ( ikke at jeg har tvilt på deg tidligere,haha)

      Jeg er litt dårlig på å kommentere, men blir alltid like glad når jeg ser du popper opp i feeden min på Facebook med nytt innlegg hver dag❤️ Smask

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg