MIDLERTIDIG NOSE JOB

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D

 

 

B A D E D R A K T    H E R

S O L B R I L L E R    H E R

 

Hallais og god morgen! Jeg er faktisk akkurat ut døren, for i dag skal jeg ha tantedag med tanteungen min. Først måtte jeg drikke en kaffe og svare på mail, noe som brister litt på det kul-tante-imaget. Men men, nå skal vi jaggu meg ut og kjøre sparkesykkel og klippe hår, og det blir gøy! Eller, å kjøre sparkesykkel på søkkvåte veier er kanskje mer horrifying?? Action skal det iaf bli for tante Anna har på seg gærningtrusene i dag

Ovenfor er noen bilder fra forrige uke (no shit), da jeg ser jeg fikk nesa litt i klem, hahaha. Det er ulempen med å ha stor nese, alle solbriller klemmer shaiten ut av den. Midlertidig nose job si

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg