MIDSOMMERFEST

På fredag feiret vi som sagt midtsommeraften – eller, svensk midsommer! Siden alle skal ha sommerferie i Norge bestemte vi oss for å feire det som feire kunnes, og lage litt ekstra ut av det. Senere i sommer skal vi blant annet ha temafesten “syden-fest”, så det kan jo også bli veldig gøy, haha. Anyways – vi hadde styret på i noen dager før fredag for å fikse midsommerstang, pynt, pæredrinker, grillmat og ikke minst blomsterkranser til håret. Været var jo virkelig på sitt beste, så når jeg tenker tilbake på alt nå er alt som en stor sommer-drøm, haha.

 

Midtsommer-stangen vår! Hahaha vi hadde laget den to dager før festen som betå at gresset og blomstene på den var litt slitne, som dere kanskje ser… Men med litt refreshing på morgenen ble den faktisk utrolig bra!

 

Dansing rundt stangen (det var egentlig jækla rart hahaha)

 

Så ja, det var fredagen! Nå sitter jeg med en kopp kaffe på kjøkkenøya og jobber (lurer på hvor mange ganger jeg har skrevet det i løpet av de siste årene). De siste 10 dagene har vært fulle av gøyalheter og sol, så det har vært vanskelig å få satt seg ned å jobbet eller gjort andre ting, for eksempel å trene. Jeg har merket i denne rare tiden at fysisk aktivitet som trening, men særlig yoga er ganske viktig for meg psykisk. Jeg vet jeg allerede har tipset om det 2-3 ganger i Korona – men om du sliter med uroligheter og/eller engstelse inni deg, prøv deg på Adrien sine “30 days of yoga” på Youtube! Selv har jeg gått videre på “Yoga camp”, som jeg nesten liker enda bedre.

Så i dag blir det forhåpentligvis tid til både jobbings, kickboxingtrening, yoga og litt sol. Håper alt står bra til med dere!

11 kommentarer
    1. For noen fine bilder😍, men holy moly det første bildet er jo master piece?!! 😯 Vintage men moderne. Alpene vibes, men det er sommer?!

      Skikkelig incoherent skryt, men skryt er det! <3

    2. Har såå lyst til å bli flinkere til å gjøre yoga jevnlig! Har testet det et par ganger nå og merker hvor mye det roer meg ned. Ville bare tipse deg om at Madfit på YouTube også har et par yoga-videoer, der den ene er for angst og stress-relief! Jeg likte dem veldig godt selv. Håper alt er bra med deg, bloggen din gjør alltid dagen litt bedre <3

      1. ja yoga er helt FANTASTISK! <3 du snedig at du sier det for jeg har faktisk prøvd Madfit, men bare treningsvideoene!!! men nå skal jeg absolutt sjekke ut yogaen hennes og <3

      1. du det er nok først og fremst lyset – ALLE bildene fra den dagen ble helt fantastisk, da det var et helt nydelig lys som både ga flares og regbuer på alle sine bilder, hahaha…! men jeg har redigert de i lightroom og tezza <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg