MIDTSOMMERFEST

Forrige helg var det duket for midtsommerfest! Det hadde vi jo i fjor også, da vi snekret og dekorerte egen midtsommerkrans og fikset masse. I år derimot kom vi jo alle mann rett fra Lofoten, så da var det ikke mange dagene å få ordnet ting på. Men vi bestemte oss uansett for å ha en midtsommerfest, så da var det bare å finne frem søte kjoler og blomsterkranser. I fjor husker jeg været var så _sinnsykt_ varmt, så at det var litt kaldere i år var egentlig helt perfekt, haha. Videre dro vi faktisk på byen, noe som var min første bytur siden før korona. Det var nesten litt rar opplevelse, haha!!

Til dere som har lurt så er kjolen min fra NA-KD og blomserkransen har jeg ikke laget selv, den er kjøpt hehe! I wish at jeg var SÅ god på å lage blomsterkrans tho

Melis i midtsommerkjole! Hun har fått en sykdom som gjør at hun har mistet nesten alt håret sitt på kroppen, så da må hun ha på seg litt beskyttelse når det er sol ute  

Den obligatoriske pizzaen

Så det var årets midtsommerfeiring, og nydelig var den! I dag er det mandag, dritvarmt og uten sol, som skal tilbringes foran maccen med vifta på full vreng. Jeg har vært alt for dårlig til å jobbe, både med blogg og mail de siste finværsdagene, så det blir nok bra med litt fokus i dag. Ha en fin dag videre alle!!

6 kommentarer

Siste innlegg