MILDT SAGT IKKE EN FORNØYELSE

Hei og god mandag alle sammen! For min del var det tilbake til skolebenken etter 14 dager (!!!) påskeferie, haha. Det var mildt sagt ikke en fornøyelse å sette seg med Zoom-forelesning igjen, men kjenner jeg meg selv rett blir det bedre allerede i morgen. Akkurat nå har jeg inntatt det nydelige måltidet over! En slags kyllingtaco som Erica viste meg i fjor en gang, som jeg har blitt obsessed med i etterkant, haha.

Her i gården har det ikke skjedd all verdens, og som vanlig har jeg helt glemt bloggen i helgen. Men jeg har ikke glemt å ta bilder, og har hatt med meg speilrefleksen pittelitt, og da har jeg fått tatt disse tre utrolig inspirerende bildene:

Bilen min ??? Hahaha. Men det er accurate beskrivelse av helgen min, jeg har kjørt utrolig mye rundt.  

Fredagstaco

Spicy tuna! Jeg er ikke så veldig glad i fisk til middag, så jeg prøver å spise mest mulig fisk ellers på brødskiva. Så det går myyye i makrell i tomat, fiskekaker og nå spicy tuna. Jeg _elsker_ spicy tunaen til Joe & The Juice men det har vi jo ikke her i byen, så jeg ble inspirert av Andrea sin oppskrift. Jeg har laget det en goood del siden, og for min del varierer jeg oppskriften litt hver gang. Denne gangen hadde jeg rømme oppi istedet for majones, noen andre ganger har jeg hatt agurkmix oppi også. Jeg liker jo heller ikke advokado, så jeg dropper det. Supergodt og spicy, viktig med masse tabasco og jalapeno om man er glad i sterk mat sånn som meg, hihi. Like godt på ristet brød som mellom to knekkebrød, og anbefaler alle å prøve det!

6 kommentarer
    1. Hei Anna! Liker bloggen din godt, det er den eneste jeg orker å lese. Er koselig å trykke seg inn og se hva du styrer med:)
      Hilsen fast leser siden 2008<3

      1. den er superenkel! det er strimlet kylling med Fajita Smoked BBQ krydderet, med picco de gallo ved + alt annet man syntes er godt! jeg bruker også rømme og tacosaus til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg