MIN ABSOLUTT SISTE SHOPPING (!!)

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K 

Satan ass. Nå er det kommet to “siste shopping”-innlegg på under en uke, og that’s my cue på å roe tittisa rimelig ned på shoppingen. Jeg shopper faktisk ikke så alt for mye normalt, men når jeg først er i gang, er det som at noen putter mynter på maskinen og jeg får fullstendig overtenning. Men nåååå er det nok, og jeg sier meg veldig fornøyd tho, med masse fine kjøp. Så tenkte å vise dere litt!! Dere måå si i fra om dere syntes slike innlegg er kjedelig – jeg personlig syntes det er gøy å lese hos andre, men gi meg en hands up om dere syntes det er boring haha

K J O L E   Z A R A

Starter med dette plagget, som jeg hentet i postkassen for 10 minutter siden, og var det plagget jeg ventet på for å skrive dette innlegget. Var utrolig usikker på denne (syntes størrelsene på Zara kan være litt vanskelig, særlig i kjoler da de kan bli for korte), men den var så fin! Og spesiell, og utrolig kledelig snitt.

B I K I N I   H M 

Yess, jeg er den personen som fortsetter å kjøpe bikinier selv om sommeren er over. Denne vurderte jeg kjøpe i starten av sommeren og, men lot være – noe jeg angrer på nå haha. Bestemte meg for å prøve den i går, og den satt sååå fint! Trusen har et snitt som jeg elsket og som satt veldig fint på stumpen, så håper HM får flere varianter i dette snittet neste sesong

B I K I N I T O P P   N E L L Y ,   H E R 

B I K I N I T R U S E   N E L L Y ,   H E R

 

The saga continues! Lolllllll, haha. Da jeg så denne på modellen på Nelly tenkte jeg at det var en veldig fin form på både truse og topp, og ikke minst nice farge når man er brun. Jeg har blitt mer og mer nøye på snitt på truser da jeg syntes det er skjeldent å finne noen som sitter slik jeg vil, men denne ble suksess her i gården!

B U K S E   Z A R A

Rett før jeg satt meg ned å skrev dette innlegget fikk jeg en koselig kommentar om at jeg gjerne måtte fortsette å tipse om lange bukser, så det er gøy – her er en! Denne ble jeg influencet av Erica til å kjøpe, da hun troppet opp i poddstudio med den og fortalte at hun nettopp hadde klipt av 10cm for å få den til å passe i lengden. Hun rakk vel ikke å snakke ferdig før jeg meldte: “TAKE MY MONEY” hahaha. Dere ser litt lengden på bildet ovenfor – den er ikke drit lang til meg, men går over skoa og ble veldig fornøyd. Den heter “JEANS Z1975 HIGH RISE SLIM FLARE MED ÅPNINGER ” (shit heisann capslock)

S E T T   Z A R A

Ble litt usikker på om jeg har vist dere denne før? Uansett – her er et bilde på! Denne kjøpte jeg faktisk før sommeren, men har ikke fått brukt den enda da jeg føler meg litt …. business i den? Haha. Men veldig fint sett i god kvalitet, og gleder meg til å bruke det (og søle som faen på det)

C A P S   B I K   B O K ,   H E R

Denne har jeg sittet tålmodig å ventet på at skulle komme inn på nettsiden til Bik Bok, og når den gjorde det var jeg ikke treig med å bestille den. Elsker fargen, logoen og ja alt!

S K O   G A N N I

Sist, men ikke minst – skoene jeg snakket om! Bestemte meg for å beholde de nemlig, etter masse snaps til og fra venninner for deres mening, haha. Så nå er jeg jaggu klar for høsten, og forhåpentligvis fungerer de også bra i vinter. Kjøpte en størrelse større enn vanlig da de var litt trange (eller kanskje jeg har fått større føtter), men også for å få plass til sokker i!

Sånn, det var mine siste innkjøp! Og med det sier jeg takk og farvel til slik shopping på en stund, haha. Nå er det sparing til forskuddsskatt fremover B-) Nå skal jeg hjem til mamma og pappa å spise tacoooo! Og om noen dager skal jeg vise dere noe nytt jeg har gjort hihi

18 kommentarer

Siste innlegg