MIN BLACK WEEK-SHOPPINGLISTE

A N N O N S E L E N K E R  N E L L Y ,  L Y K O

Hei og god tirsdag alle sammen! Her om dagen fikk jeg et spørsmål om jeg kunne dele min “black friday liste”, altså listen med ting jeg har skrevet ned som jeg vil kjøpe under black week når ting er på tilbud. First off: om man ikke har en slik liste kan det være veeeeldig lurt å ha, sånn at man unngår å kjøpe masse man ikke trenger bare fordi det er billig. Jeg starter ofte på min liste så kjapt jeg kommer på ting jeg trenger, og tror jeg startet å skrive ned småtteri på den i september. Noen ting har jeg allerede krysset av, fordi jeg har fått/kjøpt det, for eksempel sto både svart og grå oversized kåpe på listen, samt stor glassvase (endte opp med å kjøpe meg denne). Men ja – regner med flere sikkert er litt lei av alt som har med Black Week å gjøre, meeen jeg syntes det var en litt gøy idè å lage et slikt innlegg! Dette er da alle ting jeg har kjøpt/skal kjøpe selv, men har lagt til annonselenker på noe av det (ser jeg la til link-nummerering på kollasjen på absolutt alt selv om flere av tingene på kollasjen er utsolgt eller ikke fra nettbutikk haha jeg er _fjern_ i dag).

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER

 

Neeesten alt på denne kollasjen har jeg faktisk kjøpt allerede! Jeg shoppet på Lyko forrige uke, da jeg fant så mye av det jeg hadde skrevet ned der på 25%, noe det enda er. Jeg har mistet to av mine favoritt-liplinere fra MAC, men klarte så klart ikke å finne ut hva navnene på de var. Jeg er ganske sikker på at det er nr. 8 som er min favoritt, men jeg bestillte også 2 andre som er ganske poppis i fine farger, så de gleder jeg meg til å prøve! Bestillte også litt remsevipper og punktvipper, da jeg er veldig stor fan av å bruke det i julebordsesongen. Om dere har fulgt med litt her inne vet dere jo hvor mye jeg elsker “Tete A Tete”-vippene til Sweed når jeg skal glamme ordentlig – men etter COVID har jeg helt glemt å bruke de

Ellers mister jeg så _sinnsykt mye hår fortiden, så jeg ble influencet av flere på Instagram til å kjøpe meg Kerastase sine hårampuller mot hårtap. Jeg pleier å miste litt hår på denne tiden av året, men ikke så mye som jeg gjør nå. Jeg har bare hatt i 3 ampuller (3 dager) til nå, så jeg har ikke merket noen forskjell enda, men vi får håpe. Men tenkte å høre her – om det skulle være noe annet, eksempelvis at jeg mangler noen vitaminer – hvilke vitaminer er det da eventuelt snakk om?

Oooogså har jeg klikket hjem litt mobilutstyr! Stickersene og dekselet har jeg hatt lyst på siden det kom ut, men har ventet med å bestille til nå. Dekselet var utsolgt, så det må jeg vente litt på. Ellers bestilte jeg meg en airtag-holder, da jeg har ønsket meg Apple Airtags til jul (og tror åpenbart at jeg får det hhahahaah)

Ellers sto en hvit teddykåpe fra Josefine HJ sin kolleksjon med NA-KD på listen, Nike Ozweego i hvit samt solbrillene fra Gucci, men alt dette var dessverre utsolgt. Nå er det jo ingenting av tingene jeg virkelig trenger da, så ingen fare er det. Når jeg titter ut av vinduet as we speak er det i hvert fall ingen fare med joggesko og solbriller, for det ser ikke ut til at jeg blir å trenge på en liten stund hahaha fy fanken som det øser ned regn her i dag

Sånn, det var min lille black week-shoppingliste! Jeg har ønsket meg veldig mye servise, glass osv i julegave, så derfor handler jeg ikke noe slikt i år. Men det som ikke er med på kollasjen er det jeg kanskje handler mest under black week… nemlig julegaver! Men det blir litt dumt å ta med bilder av på kollasjen, haha. Håper dere likte innlegget – nå skal jeg jobbe ferdig før det er tid for å …. PYNTE TIL JUL !!! Herregud gleder meg

 

9 kommentarer
    1. Hud, hår og negler påvirkes av b-vitamin. I tillegg så mangel på jern føre til hårtap. Det går an å drikke noe som heter ølgjær (fås på apotek)! Det smaker piiisss men skal visst hjelpe.

      En annen ting er at jeg har hørt at p-piller og annen prevensjon som hormonspiral kan føre til hårtap :/

    2. Hadde faktisk tenkt å spørre deg hva du tenkte å kjøpe i løpet av uken. Synes det er veldig spennende å høre 😊 Jeg spørr alle vennene mine om det samme hehe.
      Du er en av de som er flink til å gjøre gode kupp på Black friday. Ting som du har planlagt og trenger liksom.
      Jeg har tenkt til å kjøpe juletre. Det kommer jeg til å kjøpe uansett, men hadde vært fint om det kom på tilbud. Hvilket tre har du? Gleder meg til å se julepyntingen din 😀

      1. så koselig å høre, tusen takk <3 ja altså mitt beste kupp ever er jo sofaen min som jeg sparte 10.000 (!!!) på å kjøpe på black week hahaah

        du mitt juletre er fra plantasjen! det hadde jeg også tenkt å kjøpe på black week, men det viste seg at plantasjen ikke hadde noen tilbud da. så da kjøpte jeg det bare til fullpris <3 er veldig fornøyd med det!

        1. Jeg også skal kjøpe på plantasjen, så er litt redd de ikke har noe tilbud. Menmen. Jeg skal ha det uansett.
          Hva heter ditt?
          Helt sjukt med sofaen!!

          1. jaa tviler dessverre på at de har det dessverre 🙁 ååhh jeg husker ikke nøyakitg navnet, men det er et av de største og kostet rundt 5000-6000 <3 går også an å bytte modus på lysene, dempe osv. håper det hjelper <3

    3. Elsk på denne kollasjen <3 Fikk endelig kjøpt deksel fra holdit, og på 50%!!! Ellers bare kjøpt julegaver, så greit å få det unna når det er tilbud 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg