MIN DAG I BILDER

Hei og god … mandag alle? Hahah, at det ikke er mandag i dag er jo helt utrolig, men jeg klager virkelig ikke. Eller, sånn sett gjør det meg ingenting hvilken dag det er, for jeg har faktisk påskeferie i enda en uke. Dette er jo da fri fra forelesninger, så uken vil jo gå “som vanlig” med jobb, men det kjenner jeg egentlig bare er greit. Etter bypåske kjente jeg at jeg begynte å bli ganske tom for påfunn å finne på for å få dagene til å gå, så det er deilig å være halvveis tilbake igjen. Akkurat nå sitter jeg stappmett i sofaen med maccen på fanget og blogger, etter denne deilige middagen: 

Dette skulle egentlig spises i påsken, men at det ble en deilig creamy pasta i dag heller var egentlig bare perfekt. Oppskriften er: surrer hvitløk, chili og sjalottløk i olje mens jeg koker pasta – kutter sopp i små biter og tilsetter etter hvert, før jeg heller oppi fløten. Lar stå på lav varme helt til pastaen er ferdig, da heller jeg oppi litt pastavann, pastaen og scampien, krydrer med salt og pepper og taddaa!!

 

–  O G   H E R   K O M M E R   R E S T E N   A V   D A G E N   M I N   I   B I L D E R  –

Dagen min startet faktisk hos dyrlegen, heldigvis ikke noe dramatisk! Jeg og Melis skulle på en check-up på et sår hun har på øyet, og det kom jeg jo plutselig på i går kveld. Så da var det bare å kjøre på drop-in og vente på time, noe som endte opp med å sitte nesten to timer å vente i bilen, haha. Heldigvis var det et koooselig venteselskap jeg hadde

Etter veterinær og dagens jobb var det tur for en step-time!

På dette bildet er jeg egentlig driiit rød i ansiktet, men filteret klarte faktisk å ta det vekk?? Hahha?? Dette er uansett meg før trening, så tilstanden etter kan man jo bare tenke seg. Steptime, sminkeløs + syrepadsene jeg begynte på i går kveld viste meg en ny dimensjon av rødhet

Nå skal jeg legge meg på sofaen og bli her resten av kvelden. Serietitteren i meg er endelig tilbake og jeg har savnet det!! Ha en fin tirsdag videre!

7 kommentarer
    1. Ha en fin dag videre💕
      Så heldige dere er som har treningssentrene åpne🥺 #rip snart et halvt år uten

      1. nå ser jeg faktisk på Sopranos!! <3 har også akkurat sett "Den som dræper" som jeg likte godt, ellers ser jeg også på Ex on the beach hahaha!! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg