MIN DAG I BILDER

A N N O N S E L E N K E R  / S P O N S  N E L L Y ,   S A F I R A

Hei alle sammen, håper dere har hatt en fin lørdag så langt? Det hender jo ofte at jeg ikke blogger på lørdager, rett og slett fordi jeg glemmer det litt av. På denne tiden pleier jeg vanligvis å sitte foran sminkespeilet med en øl, og gjøre meg klar for vorspiel. I dag derimot sitter jeg her og blogger, og jeg har vært flink og drasset med meg speilrefleksen rundt om kring på dagens gjøremål i dag!


S E T T E T   M I T T   
F I N N E R   D E R E   H E R

Jeg og Emilie tok oss en liten tur på IKEA -jeg hadde kjøpt noe feil (seff) som måtte byttes, pluss at man finner jo alltids noe annet man ikke trenger også. Så jeg fikk byttet feilkjøpet, og gikk til innkjøp av nye feil! Jeg blir seriøst sprø av meg selv. I hele ettermiddag har jeg sittet og skrudd, og funnet ut at jeg igjen har kjøpt noe som ikke passer. Hallo er det noen hjemme egentlig

Til alle som spør om settet jeg har på meg (får SYKT mange komplimenter for det og anbefaler det veldig!) – jeg har det i XS <3 Det finnes også i gult her og i hvitt her 

Bisnissen! Siden maccen min er på reperasjon føler jeg jeg sitter på mobilen hele tiden, da mye av det jeg trenger er der inne. Jeg har jo Karen sin mac, men alt av passord, info og kontakter har jeg jo ikke her. Ellers har jeg fått meg ny ring! Trodde ikke jeg kom til å like den så godt som hverdagsring, men siden den er såppas “chucky” ser fingrene mine veldig elegante ut i den så jeg ble forelsket! Dere finner den her <3 Dekselet er fra iDeal of Sweden – hvis dere bruker koden ANNAIS får dere 20% off hele nettsiden ut februar OK nå ble det reklamete her men sånn fyi hahaha

Etter frokost med familien dro jeg rett ned på lunsj med jentene, haha. Som vi snakket om henger vi aldri på dagtid lengre, sist vi gjorde det var vi vel … 15 år? Men det er jo så hyggelig, å bare møtes for en kaffe eller lunch. Men når noen har jobb, noen studerer og andre har nattevakter er det ikke lett å få til daghenging heller, haha.. 

Akkurat nå skal jeg gå på butikken og kjøpe inn til hjemmelaget calzone! Jeg får jo som sagt besøk av en gammel studievenninne (hahahhaa enn at jeg har blitt så gammel at jeg kan SI SÅNT), så vi skal njuta lørdagen med digg mat og vin. Må alle ha en superfin lørdag, vær forsiktig og ha det GØY!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg