MIN FEMSTJERNERS MIDDAG

Hei og god mandag alle sammen! I dag har det godt veldig rolig for seg her hjemme, har kun sittet på kjøkkenøya foran maccen og det har heller ikke vært så voldsomt med action i mailboksen heller i dag. Så en veldig rolig start på uka her i gården! I dag tenkte jeg å vise dere bilder fra lørdag, da det var min tur til å hoste “femstjerners middag”-konseptet vi driver med om dagen. Jeg har jo vist litt på Instagram også, så om dere vil ha mer info med hashtags osv så ville jeg gått inn på storien min der. Men ja, here we go!:

Jeg plukket opp gjestene i en ordentlig firestjerners middag-bil! Det var det første jeg kom på da vi startet opp med “femstjerners middag”-konseptet vårt, at jeg ville kjøre sånn bil som de har på det ekte showet hahaha *kul*

Jeg fikk lånt meg hatten til sjåføren og gitt

Så ble vi kjørt til underholdning nummer èn! Der sang og spilte ei venninne og faren sin tre nydelige sanger til oss. To fantastiske jazz-sanger, samt sommerfugl i vinterland. Så nydelig, det var virkelig helt fantastisk!  

Og veldig gøy tydeligvis !

Så bar det hjem til der vi skulle være! Jeg gikk all inn på borddekking og bananas med blomster, og syntes bordet ble sååå fint!

Til forrett ble det ceviche av kamskjell og kveite! Det smakte bedre enn det så ut, avokadoen gjør at den ser litt …. grå ut, hahaha. Men det var sjukt godt og spicy! 

Til hovedrett ble det luksuspasta med sjøkreps og løyrom

Og til dessert ble det ostekake!

Jeg hadde det supergøy selv og det ble en veldig vellykket kveld – vi fikk også besøk av en Tarot Coach, som vi fikk hver vår tarot reading session av. Det var virkelig såååå kult og spennnende! Gå inn på Instagram for mer, hehe. Men ja, tenkte jeg skulle dele litt her på bloggen også da jeg gjerne vil ha det liggende som et minne her også hihi

Nå skal jeg snart begynne å gjøre meg klar for en liten treningsøkt! Ha en nydelig mandag videre alle

2 kommentarer
    1. Dette så heelt nydelig ut!! Lurte også på hvor du har kjøpt de tøyserviettene (eller hva man kaller det)? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg