MIN HALLOWEEN

I dag tenkte jeg å vise flere bilder fra min Halloweenfeiring! Som var ganske så forsinket, vel og merke, haha. Vi var jo bortreist på hyttetur på selve Halloween. I tillegg hadde en venninne invitert til utkledningsbursdag i helgen, så da var det bare å vente tålmodig med å kle seg ut til da! Jeg peiser på med masse bilder av kostymet mitt først jeg:

Og jeg var som dere (forhåpentligvis) ser – Marge Simpson! Parykken og brillene (brillene brukte jeg typ ikke så det var litt bomkjøp) kjøpte jeg på nettet, kjolen er fra NA-KD, smykket lagde jeg selv av kuler jeg kjøpte på Panduro og malte, og på kroppen har jeg gul kroppsmaling. Såååå gøy at så mange av dere likte kostymet på Instagram – dere VET jo hvor mye jeg elsker å kle meg ut, så jeg blir veldig glad når andre syntes det er like gøy, hahaha.

Jentene møttes for pizza og vin først, før vi dro på bursdag med resten. Alle hadde virkelig gjort en _så_ bra jobb med kostymene sine, og da blir det ekstra gøy med kostymefest. Elsker elsker elsker kostymefester og skulle ønske man kunne gjøre det oftere enn èn gang i året. Det kan man jo for så vidt, vi kom vel frem til i helgen at vi faktisk har hatt 3-4 kostymefester bare i år, hahaha. Utkledningsentusiaster

Marge og havfruen nyter en aldri så liten pizza

    

Og ikke minst Fiona, som så smashing ut!!

I dag kjennes det ut som alle timene i døgnet er speedet opp 50%, for jeg skjønner ikke hvordan klokken nå er snart 2. Så nå må jeg fyke ut døra for å få gjort ferdig alt, før det blir date night i kveld! Ha en nyyyydelig onsdag alle sammen!

6 kommentarer

Siste innlegg