MIN HALLOWEEN!

Da var jaggu en av dagens beste dager over, haha. Jeg eeelsker jo Halloween, så på lørdag hadde jeg invitert til en pitteliten Halloween-fest. Vi skulle videre på en stor Halloweenfest på Søstrene Karlsen på kvelden, så da måtte det jo vorses i ekte horror-stil. Jeg hadde pyntet leiligheten med masse Halloween-stæsj – gresskar, øyeeple-ballonger, stearinlys og ikke minst: to skumle dokkegreier. For hver gjest som kom skremte jeg livskiten ut av de med en gang de kom inn døra, for der hadde jeg hengt opp en svær flaggermus som starter å hyle når det kommer bevegelse. HAhahahaha dere aner ikke hvor gøy jeg hadde det

Uansett, det ble en veldig vellykket kveld! Jeg var i hundre hele kvelden da jeg syntes det er helt fantastisk å være utkledd, og merket at jeg hadde mye mer energi enn en vanlig kveld på byen. Og ikke minst: jeg drakk nesten ingenting alkohol, haha! Kanskje det er det jeg skal begynne med: dra ut edru på byen i teletubbies-kostyme hver helg

 

 

8 kommentarer
    1. Genialt og enkelt kostyme! Kan gjøre det så lett ved å bare kle seg ut på den måten, man trenger ikke alltid stresse med masse sminke, blod osv. Mye gøyere når folk faktisk kommer utkledd enn å droppe det fordi de syntes det er stress :p bra du koste deg! 😀

    2. Haha helt irrelevant for dette innlegget, men jeg bare tenkte på deg og «ukens tanke» da jeg plutselig kom på dette her: før sendte tv2 programmet «isdans» som er skal vi danse på skøyter??!?! Det er jo heeeelt vilt, at folk som aldri har stått på skøyter før plutselig skal gjøre spektakulære løft??? Haha jeg har ikke klart å slutte å tenke på det siden det plutselig poppa opp i hjernen min.
      Troooor kanskje forsåvidt de slutta etter dorthes fall, men å i det hele tatt gjennomføre ideen er jo helt sykt spør du meg haha https://m.youtube.com/watch?v=KKsMnH92ibQ

      1. herreguuuuuuud for noe sjuke greier hahahah!! husker så vidt noe av programmet der men det der gikk meg HUS FORBI satan det så vondt ut hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg