MIN HELG I BILDER

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Herregud, for en fin helg jeg har hatt! Og det føles veldig deilig å si, dagene de siste ukene har jo vært liiittt bob-bob, særlig værmessig. Men denne helgen var det jaggu meg blitt vår, med strålende sol hver eneste dag. Jeg nøyt virkelig hvert eneste minutt! Jeg hadde faktisk også litt planer, så tenkte å dele helgen min med dere via mobilbildene mine!:

G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

K J O L E   B I K   B O K ,    H E R

Hehehe altså ja dette var outfiten, men med strømpis under og boots så klart. Sååå sommer var det enda ikke blitt, haha! *overtenning*. Rabattkode på Bik Bok kommer lenger ned i innlegget!

På fredag var det tid for noe jeg hadde gledet meg veldig til, nemlig bursdagsgaven jeg fikk av kjæresten! Han hadde booket vinsmaking med treretters! Det var bare oss og fire andre par på smakingen, med 11 ulike viner og en som fortalte masse spennende om hver vin. Ikke minst var han så god til å prate, at jeg følte jeg hadde reist Italia rundt etter han var ferdig, og kjente veldig på reiselysten igjen, haha. Jeg hadde spart meg litt til middagen, men lite visste jeg om at det var åtte viner vi skulle igjennom før det ble mat, så det ble jo en lit vinsmaking det der hahaha

På lørdag hadde jeg invitert til en liten bursdagsmiddag med kohorten i tillegg, så det ble jo egentlig en liten bursdagshelg, haha! Det var sååå koselig å kunne ha jentene på middag igjen, og det ble som alltid god mat, drikke og alt mulig av skravvel. Jeg hadde også dekt bordet litt mer vårlig, og ble såååå fornøyd:

Jeg får alltid en del DMs om hvor ting er fra når jeg legger ut på IG story, så here we go: fatene og serviettringene er fra HM Home, serviettene fra IKEA, bestikket fra Kremmerhuset (ser ikke ut til at de finnes lenger), bordbrikkene er gamle fra Søstrene Grene, vinglassene er fra iittala, glassene fra Ferm living. Vasene er fra HM home (den høye) og Ellos (den lave), lysestaken er fra Søstrene Grene.

Den høye blomsterbuketten laget jeg selv av blomstene jeg viste dere i forrige blogginnlegg (måtte drite i å tørke de, da de gule ikke tålte tørking), mens den rosa buketten fikk jeg av jentene i bursdagsgave, HVOR nydelig er den ikke!? Hadde ønsket meg blomster også, så ble veldig veldig glad. Den kan også tørkes så det blir veldig fint tror jeg!

Denne gangen hadde jeg faktisk ikke laget mat, men bestilt mat! Jeg hadde et gavekort liggende på noe som het Helgeposen hvor man bestiller ferdig tapas. Det er nok ikke den beste tapasen jeg har smakt, men var absolutt super nice å slippe å styre med noe selv, veldig lettvindt!

K J O L E   B I K   B O K ,    H E R 

( H U S K   Å   B R U K   K O D E N   ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   N E T T S I D E N )

 

Dagens outfit, denne har sikkert mange av dere sette meg vise frem på IG story – den kom samme dag som jeg skulle ha middag, noe som passet perfekt. Fargen og fasongen var helt nydelig, og gleder meg til å bruke denne igjen i sommer!

To søtinger

Nå må jeg komme meg litt her – dagen min startet ikke 100%. I dag klarte jeg ikke å komme meg opp til morgenforelesningen, og da blir jeg alltid så _sur_ på meg selv. Så nå skal jeg ta igjen forelesningen, jobbe litt og komme ajour før det blir kickboxing i kveld. Ellers er det jo sol i dag også, så jeg kjenner jeg mååå få sneket meg til noen solstråler også, haha. Håper alle får en fin mandag!

7 kommentarer

Siste innlegg