MIN HELG PÅ TRONDHEIM CALLING

Hei og god onsdag dere! Så utrolig fort denne uken har gått?! Jeg har vært en ganske bizzi bee så det er vel sikkert derfor. Endelig er jeg frisk igjen og kan gjøre andre ting enn å ligge langstrak ut og se på idiotboksen (altså tv’en). Ikke ofte jeg sier, men DEILIG å kunne trene igjen haha!! Og jobbe, henge og ja – bare ikke være syk.

Tenkte jeg skulle vise litt bilder fra helgen, da var jeg på konsert tre dager på rad! Jeg og Erica tok jo helg på torsdag, så en aldri så liten langhelg ble det fylt til randen av morro. Det var jo Trondheim Calling her i helgen, og planen var egentlig først å kun kjøpe billett til torsdag sammen med Erica, men da endte jeg opp med å likesågodt kjøpe helgepass. Og det angrer jeg ikke på, for en gøy helg! Trondheim Calling som konsept er vel at det er litt mer up-and-coming-band som spiller på masssse ulike scener rundt om i midtbyen, også går man rundt og ser ulike konserter (hver konsert er 30 min) på ulike plasser. Dødsgøy konsept og jeg oppdaget så mange nye helt rååå band i helgen!

På fredag hadde jeg og Erica også datenight først, som var på Rive Gauche! Ingen av oss hadde prøvd det før så vi gledet oss veldig til å teste ut da vi begge hadde hørt mye bra

Forretten var syyykt god, jeg spiste skalldyrsuppe! Meen jeg tror kanskje vi begge ble litt skuffet over hovedretten. Men masse god drikke og god service. Terningkast 4 får de av meg (hvis noen skulle lure hahaha)

Det eneste minuset var at været var SHITTY hele helga, herregud for et dritvær. Enten snødde det sidelengs, ellers så regnet det. Så det gjorde det litt mindre stas å bevege seg mellom locationene for konsertene, men heldigvis er det ikke lange gåturene mellom hver scene.     

VELDIG gøy åpenbart hahaha

På torsdag var det kun jeg og broren min som var ute på Trondheim Calling, og jeg tok faktisk ikke et eneste bilde! Dette var kanskje den beste “konsertdagen”, da vi fikk med oss tre ulike konserter som var vidt forskjellige, men SYKT bra. Men så videre til fredag, da dro vi på. …

NB6 på Bakklandet! Det er en vinbar som jeg heller aldri hadde vært på før, men hørt mye bra om. Verdens koseligste lille plass med bra service og god vin, kommer absolutt til å dra tilbake. Supergøy å ha en helg der man bare gjør massemasse nytt haha!

Jeg tok åpenbart ikke særlig mye bilder på lørdag heller, da disse to B Realene er det eneste jeg har å dele, haha. Meeen jeg tenkte å ha et lite Trondheim Calling-blogginnlegg uansett da det var en superkul helg, og jeg vil absolutt tilbake igjen neste år!

 ♥

Nå sitter jeg hjemme og jobber og skal straks begynne gjøre meg klar for et møte! Møbelsnekkeren er også her hjemme og jobber med den plassbygde bokhyllen, så det blir VELDIG spennende. Jeg sitter og sniktitter inn hele tiden haha. Skal seff dele hvordan det blir her inne også! Ha en fin onsdag alle!

2 kommentarer
    1. Er så sykt hygg at du enda blogger!! Har lest den siden typ 2011 hahah<3 Og håper dere får fikset nytt podsted for deeeet er høydepunkt i mitt kjedelige studentliv

    2. Hm, NB6 høres ut s om et sted som må testes ut 😀 Kanskje går det an å svippe innom der i forbindelse med bloggtreffet i Trondheim til våren 🙂 En fin onsdag ønskes deg fra en sofa i Trondheim 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg