MIN HUDPLEIE ATM

A N N O N S E :   M A N G E  A V  P R O D U K T E N E   H A R   J E G   F Å T T   S P O N S E T   E N   G A N G   I   T I D E N   /   A D L I N K S   N E L L Y ,   E L L O S ,   B L I V A K K E R

Hei alle sammen, og beklager for å være offisielt uke 6’s mest ubrukelige blogger. Hvorfor jeg har vært helt off tenkte jeg å fortelle dere i neste innlegg. Men at the moment sitter jeg svett etter husarbeid, og har ingen bloggvennlige bilder å komme med. Men forrige uke tok jeg bilder til dette innlegget, så på denne mandagen blir det et aldri så lite innlegg om hudpleien min at the moment! Det passer ganske bra egentlig, for etter uken som var skal jeg fokusere på å ta skikkelig godt vare på huden min, det er much needed… 

Kremene mine! A-kremen bruker jeg som dagkrem, og denne fra Avant som nattkrem. Både dagkrem og nattkrem bytter jeg ofte på, og elsker å prøve nye kremer. Men må virkelig anbefale A-krem – den er supertykk og fet, men gir huden min så mye fukt, og særlig nå på vinterstid er jeg veldig glad i denne. Den er snart tom tho, så jeg skal gå over på denne fuktighetskremen jeg har liggende. Den er mye lettere, men også en krem som har vært en favoritt i mange år!

Denne truth-serien ble jeg veldig glad i for en god stund siden, og serumet spesielt har jeg blitt helt frelst av. Det skal jeg begynne på nå, for det jeg har brukt en god stund nå er tomt (viser dere senere i innlegget). Denne plumper huden så sjukt bra, og føler virkelig jeg gløder etterpå! Bruker det morgen og kveld, og moussen bruker jeg til å ta av sminken min med. Øyekremen bruker jeg som dagkrem <3 Serumet finner dere her, cleanseren her og øyekremen her!

Mine to all time favs, som jeg har tipset om sikkert 100000 ganger på bloggen her før. Elsker, elsker elsker disse to, og vil anbefale de til alle hudtyper. Skrubben er ganske intens, og blir varm og digg på huden – og etterpå føles det ut som jeg har vært på spa! Bruker den 1-2 ganger i uken, og masken bruker jeg alt ettersom jeg føler huden min trenger fukt. Men i hvertfall en gang i uken! Skrubben finner dere her og masken her.

Her er serumet jeg snakket om tidligere, det er fra GloMinerals og er veldig glad i dette også! Det er veldig “safe” for huden min, og føler den holder huden min stabil, om dere skjønner? Nå er det dog dumt, men blir helt sikkert å kjøpe det igjen i fremtiden. Glow-serumet ved siden av begynte jeg å bruke for noen måneder siden, og er enda ikke helt sikker på hva det gjør med huden “in the long run”. Jeg tror det egentlig er for eldre hud, men jeg er så sjukt glad i lukta og gløden får rett etterpå, så bruker det hver kveld. Glow-serumet finner dere her!

Ok verdens kjipeste bilde??? Hahhaa, denne er egentlig knallrosa, men filteret jeg brukte på bildene i innlegget gjorde den helt gusjen. Denne blogget jeg jo om for noen uker siden, og nå har jeg brukt den hver dag siden – og kan virkelig anbefale den videre! Jeg er superfornøyd, og føler en ny verden har åpnet seg angående sminkefjerning. Før var det alltid litt sminke igjen på håndduken, uansett hvor godt jeg gnudde sminkefjerneren inn. Men med denne er alltid håndduken clean, og huden føles virkelig renset. Dere finner den her! Vet det finnes mange ulike grader av “high tech” på denne her, og ja det er ganske kult med scanning av huden, men man trenger det jo heller ikke. Så de helt enkle (som denne) funker nok like bra! Jeg har denne også fra før, men personlig liker jeg den som er litt større bedre, da den tar tak i større deler av ansiktet samtidig. 

Føler dette innlegget ble skikkelig “all over the place” – jeg bare gønner ut med alt jeg tenker på, og jeg er ingen spesialist på hudpleie, så alt her er mine erfaringer til min hud. Men om dere skulle lure på noe bare spør, så håper jeg dere likte innlegget uansett <3

6 kommentarer
    1. Tusen takk for tips <3 Kjøpte noen av hårproduktene du anbefalte for en tid siden (fra joico), superfornøyd!!
      Takk for at du har så variert og ekte innhold på bloggen forresten, din og Erica sin blogg er alltid førstepri <3 Når jeg er i skrytehjørnet må jeg bare nevne podcasten !!!!! LOVE IT

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg