MIN JUL OG NYTTÅR

A N N O N S E L E N K E   G I N A T R I C O T

Da var jula offisielt over? Huff, jeg klarer nesten ikke skrive den setningen uten å bli på gråten, haha. Tredje juledag hadde jeg en liten breakdown over at “jula var over” og begynte å gråte, så dere kan jo se for dere ståa nå, sjette januar, haha. Jeg elsker jul og gledet meg veldig til jul, så at vi nå er i mørkeste Januaren uten noe å glede seg til gjør meg faktisk litt … matt. Derfor er det viktig å finne ting å se frem til, så jeg har booket både kjærestemiddag, noen ansiktsbehandlinger og prøver å legge mest mulig hyggelige planer. Det er et tips om noen andre der ute føler seg litt nedfor på denne tiden av året – planlegg koselige ting og komme seg ut. Men! Jeg tenkte å ta en pitteliten recap av julen, romjulen og nyttår, jeg.

På julaften går jeg egentlig bare rundt å venter på pinnekjøtt, så det ble en aldri så liten tur med familien. Der møtte vi slekta til Melis, en gjeng med sauer! Ellers har jeg gjort en redescovery av …. pannebånd. Herregud jeg elsker det !! Varmer, men er cute samtidig. Dette er fra Bik Bok.

 

K J O L E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Dette var det eneste bildet fra selve julekvelden, gitt. Pyntet meg med denne nydelige lille saken, samt min go-to frisyre om dagen – en hverdagslig bun i nakken. *Stolt over å ha håret på andre måter enn rett ned* #frisøren

Romjula er en snedig mix av enten-eller: full avslapning rett ut på sofaen, eller full fest. Jeg bestemte meg for å ta det litt rolig med alkoholinntaket på fester i jula, men på andre juledag ble det en skikkelig brakar av en bursdagsfest. Til høyre har dere meg på vei hjem klokken halv 1: lei av å være på party, og det pøset virkelig ned ute

 

 

Nyttårsaften ble feiret med familien og nabogjengen! Dere OG’s husker kanskje at vi hadde nyttårsteater hver nyttårsaften før? Etterfulgt av middag? Det var en superhyggelig feiring, før jeg tok taxi til byen for å møte venna. Forresten – hvordan reagerer hundene deres på fyrverkeri? Melis reagerer ikke i det hele tatt, og virker som hun nesten ikke enser det en gang. Katten vår derimot var livredd. Sånn, btw liksom (merker at jeg er litt rusten på skrivinga ass)

Selv om nyttårsaften ble sen tok jeg det med ro, noe jeg er veldig glad for i dag. Jeg er enda syk, og dette blir da den sjuende dagen på rad. I dag får jeg derimot til å fungere litt bedre, og forhåpentligviiiiis blir jeg frisk til uken. I morgen starter jeg på skolen også, så det hadde jo vært greit å komme seg på. Håper dere har hatt en fin jul og nyttår, og hvis ikke: så er det et nytt år med nye muligheter <3

8 kommentarer
    1. Har hatt et, to og tre sammenbrudd over at julen er over, så det er godt å høre at jeg ikke er den eneste🥺❤️

    2. Dette er kanskje et rart spørsmål, men hvordan lager du bun i nakken? Jeg har ca. like langt og tykt hår som deg, og synes det er vanskelig å lage en fin/tilfeldig/rufsete bun når håret er så langt. Please, help a girl out!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg