MIN LØRDAG I BILDER

A N N O N S E L E N K E R   G I N A T R I C O T ,   N E L L Y

Denne helgen hadde jeg gledet meg veldig til, for det var nemlig tid for å få bursdagsgaven min! Haha, jeg hadde jo bursdag i April – midt i lockdown og full pakke. Jeg hadde ønsket meg noe man kunne gjøre sammen av kjæresten, så han hadde kjøpt en helaften på E.C Dahls bryggeri! Jeg har hørt sinnsykt mye bra om det, så jeg har seriøst gledet meg til helgen i flere måneder. Tenkte å vise dere noen bilder fra lørdag!

Lørdagen var faktisk fullstappet av aktiviteter fra start til slutt – Ingrid, Erica og jeg var på en pitteliten tur, før vi dro på bytur! Der ble det fremkalling av bilder (tenkte å dele de senere), samt litt pizzaspising og skravling. Det var en helt nydelig dag, og solen skinte selv om det var sjuuukt kaldt ute. 

Høst er så fiiiiint!!! Mange sendte meg spørsmål om jakken – den er fra Ginatricot men er utsolgt… Dere har linken her om dere vil følge med – jeg bestilte min da den plutselig hadde kommet inn i en størrelse! Ullgenseren er gammel fra Zara, tightsen finner dere her og skoene her

Så var det tid for helaften!

Den første timen besto av en rundtur på bryggeriet med en øl i hånda. Det var kjempeinteressant og lærte mye om både bryggeriets historie men også brygging av øl generelt! Her er inne på en del av bryggeriet som ikke har vært i bruk siden 70-tallet – HVOR fint!?! Jeg ble inspirert til å pusse opp badet i blå fliser med kobbervask, for det passet sååå fint sammen hahaha

Etterpå var det ølsmaking i en time, hvor guiden smakte med oss og fortalte om de ulike smakene. Sånne ting syntes jeg er så kult og interessant! Skjorten jeg har på meg er også fra Ginatricot og er den jeg viste frem på Instagram forrige uke – den finner dere her. Bhen jeg har under er denne 

 

Så var det mat! Det var en fireretters, her forretten som var chevresalat. Nå har det seg jo sånn at barnet meg ikke har lært meg å like chevre enda, men fikk uansett trøkt i meg litt, haha. Ellers var det veldig god mat også, og ble veeeldig mett heheh. Så det var litt bilder fra min lørdag!

Trenchcoaten er gammel fra NA-KD, vesken fra Champion, buksen fra Gina her og cardiganen her

I prøver jeg igjen med å jobbe meg igjennom en ellers litt tråkig mandag – dæven ass det har vært en rekke mandager på rad nå som ikke fungerer helt. I morges sklei jeg på asfalten på elsparkesykkel, og innså at vinteren snart er her og at det er på tide å legge hjulene bort. Jeg dro også hjem etter forelesning og tok meg en aldri så liten nap, så nå blir det forhåpentligvis andre boller. Jeg skal sette i gang og jobbe litt, før jeg igjen må sette meg litt ned med matte.

Håper dere har hatt en fin helg, og en fin mandag!

4 kommentarer
    1. Høres helt nyydens ut 😍
      Vet du har hatt noe lignende før, men kan du lage et innlegg med tips til helgeaktiviteter både med venner og kjæreste?? Typ slik ølsmaking o.l.! Føler det er så lett å bli stuck i det «vanlige» som å dra ut og spise, men det virker som du gjør så mye gøy og forskjellig både med typen og med venner haha ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg