MIN NYE BILDEVEGG

Hei og god kveld alle! Jeg tenkte å stikke innom for å vise dere den nye bildeveggen min, som jeg kom på at jeg har glemt å vise! Nå gjorde jeg det nye “hjørnet” i leiligheten min ferdig for kun noen dager siden da, men jeg liker jo å vise dere ting med _en_ eneste gang, haha. Før hadde jeg jo en hvit skapløsning fra IKEA her, og på veggen hang kun porselens-hjertevasen min fra Seletti. Det var jo veldig enkelt og fint det, men jeg ble litt lei hele “hjørnet”, og jeg fant ut jeg ville bruke mest mulig av veggene jeg faktisk har her. Så her ble resultatet:

Nå ser dere jo ikke hele “hjørnet” da speilrefleksen sin linse ikke kan zoome ut (eller inn forsåvidt), men jeg regner med jeg blir å stå en goood del foran denne veggen på både Instagram hauls og bilder, haha!! Og i dag var det jo mest bildeveggen jeg skulle vise, så her er en close up:

Skapet er fra Bloomingville, bildene med”bikinidamene” er fra HAY, de to små bildene har søsteren min tegnet og malet, og det siste har jeg selv tegnet av meg og kjæresten! Jeg syntes de ble superfine sammen, og er åpen for å utvide den enda mer. Jeg er veldig glad i slike bildevegger hjemme hos folk, og det må gjerne være litt “rotete” for min del, hehe. Liker også godt at det er en fin blanding av bilder som er kjøpt, fått og laget selv. Jeg venter også på en pitteliten hylle jeg tenkte å ha under de to små, som jeg kan sette noen fine ting på.

Nå må jeg lukke igjen maccen, for nå skal jeg skrive over både matte og fysikknotater før ukens siste forelesningsdag i morgen. Med bøtter av kaffe og Redbull blir nok det å gå fint, og ikke minst: nå får jeg kjent på den deilige helgefølelsen igjen!! Hahaha *prøver å late som at ferie ikke er det diggeste i verden*

6 kommentarer
    1. Hei Anna!! Elsker bloggen din og elsker Skitshowet med deg og Erica! Hører på dere hver kveld før jeg sovner🥰 Har fulgt med deg i mange, mange år å husker jeg eeeelsket å se videone dine på youtube. Så bare lurer på om de noen gang kommer tilbake på youtube, eller er alt håp ute?

      1. såå utrolig koselig å høre, tusen takk <3 du det er nok ikke noe håp der, jeg er 100% ferdig med youtube dessverre, haha 🙁 <3 <3

    2. Nydelig bildevegg, digger at du kjører din egen stil og mikser eget og kjøpt 🙂 Og TAKK for at den ikke var fra desenio, føler det er over alt om dagen 😅

    3. Så fint det ble, Anna! Jeg synes bildevegger er så vanskelig å “få til” (tok over leiligheten min i oktober og jeg har FORTSATT nada bilder på veggen), så dette var god inspo! 😀

      1. ja jeg ble faktisk overrasket selv over hvor vanskelig det var! både med bilder i forhold til hverandre, men også hvordan man skulle plassere de. bra det fungerte på inspo – nå i “lockdown” er jo en perfekt mulighet til å få gjort slikt hehe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg