MIN NYE HÅRFARGE

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   G I N A T R I C O T 

Jeg har jo heeelt glemt å vise dere den nye hårfargen min!! Det hadde vært classico om *den nye hårfargen* var litt mørkere eller lysere blonde highlights eller noe, men jeg har faktisk gønnet på med rosa hår, jeg. Jeg har jo snakket om det leeeenge på podden at jeg har så lyst til det, så da ble det jaggu rosa på fredag! Nå skal det sies at det bare er midlertidig og fargen kommer av en hårkur med farge i, og vil gå ut etter alt fra 1-4 uker, alt ettersom hvor ofte jeg vasker håret, hvor porøst håret er, hvor lyst det er naturlig osv.

Som dere ser ble det ganske ujevnt, men egentlig likte jeg det ganske godt. At det noen plasser er rosa, andre plasser lyserosa, litt blondt, litt peach og ja. Masse spill i hvert fall hahaha!! Om jeg skal gjøre det igjen skal jeg nok starte med tuppene og være enda mer nøye i bakhodet. Om noen skulle lure har jeg brukt Moroccanoil sin Color Deposting Mask! Så håret blir ikke slitt når man gjør det – heller motsatt, det kurer håret samtidig som det gir litt farge. Jeg har fargen “rose gold” og om dere lurer på noe er det bare å spørre!!

Jeg har faktisk enda ikke stylet det og sminket meg skikkelig med det rosa håret, haha. Så det blir spennende å prøve! Jeg kjenner jeg allerede “savner” mitt blonde hår med tanke på at man kan gå i hva man vil, men absolutt glad jeg valgte å prøve noe helt nytt i noen uker! H V A   S Y N T E S   D E R E ?

Akkurat nå er jeg langt nede i dagens første kaffekopp, og skal jobbe litt og trene før det blir forelesning. Jeg skal også være barnevakt for Melis i dag, noe jeg kjenner blir helt nydelig etter å ha brukt hele natten på å drømme at jeg var hundefrisør for nyyyyydelige små hundebebbiser. Okei da skal randomhetens vokter avslutte her, men i randomhetens navn skal jeg også legge med en suuuper random kollasj av klær jeg selv syntes er fint . Kult rått takk for meg

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER

12. HER 13. HER 14. HER 15. HER 16. HER

8 kommentarer
    1. OMG så fint!!!! har hatt lyst på det selv og nå ble jeg mega-influencet av deg, får veldig lyst til å prøve det nå hahaha

      1. den fås kjøpt på enkelte frisørsalonger vet jeg, ellers er det jo på Sephora men da blir det jo toll og moms da <3 men ville dratt til en frisør du vet er forhandler av Morrocanoil!

    2. Åhh så fint! <33 Prøvde faktisk denne for ikke så lenge siden men fikk ikke like mye farge, bare litt rosaskjær noen steder.. Hvor lenge hadde du den i?

      1. jeg hadde den i 4 minutter ca! også vasket jeg og så at jeg hadde mye mindre i lengdene, så da tok jeg en runde til med lengdene i 4 min til <3 men jeg tror mye har å si hvor lyst hår du har naturlig! søsteren min prøvde den også, hun er mørk blond, og hun ble det en litt mer subtil farge på. mitt er jo ganske lyst både naturlig og med striper i <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg