MIN NYE SENGEGAVL!

A N N O N S E L E N K E   H M

Noen andre sine hunder som tror alt som legges på gulvet er lagt der for dem? Det er en evig kamp når jeg skal selge klær og skal ta “produktbilder” på gulvet, Melis skal ligge oppå, haha. <3

Da har jeg endelig fått fikset den nye gamle sengegavlen min! Jeg hadde først tenkt å ta av det gamle stoffet, men jeg endte heller opp med å trekke det nye stoffet over det gamle, i tilfelle jeg kom til å angre og ville ha grønt trekk igjen. Veldig lurt! Dermed blir det ingen steg for steg DIY-guide dette, men dere kan lese her hvordan jeg lagde den først, og hvilken oppskrift jeg brukte! Til dere som lurte kjøpte jeg stoffet på Stoff og Stil her i Trondheim, og endte opp med et i velvet/”semsket” skinn i en litt mørkere gråfarge. Samme stoff som jeg hadde før altså, bare en ny farge!

Grunnen til at jeg valgte å skifte farge er fordi jeg har investert i masse dyrt sengetøy i det siste, i ulike gråfarger og dype blåfarger. Jeg likte den grønne fargen veldig godt, men dessverre passet det kun til hvitt sengetøy (first wirld problems I know). Derfor ble den grå nå – litt kjedelig, men men. Nå som våren kommer nærmere kan jeg snart ha den grønne planten min inne på soverommet igjen – jeg må ha noe grønt der. Elsker det grønne mot de rosa veggene ♥

H E R  E R  R E S U L T A T E T . . . 

S E N G E T Ø Y E T   F I N N E R   D E R E    H E R

Denne endringen kostet meg 250,- og hvis jeg angrer er det bare å sprette opp stiftene igjen! Jeg skulle jo egentlig ha “riller” i, men det gikk ikke. Anbefaler alle å lage sin egen sengegavl, så utrolig lett og ikke minst unikt!

H V A   S Y N T E S   D E R E ? 

16 kommentarer

Siste innlegg