MIN NYE STOL

A N N O N S E L E N K E   E L L O S


S T O L   
E L L O S ,    H E R 

 

I present to you – den nye stolen min!! Jeg tenkte egentlig å vise dere begge to i samme innlegg, men venter til litt senere i uken med å vise den andre, og starter heller med min stoooore favoritt – teddystolen. Jeg har jo hatt lyst på en teddystol i over ett år nå, men syntes de har vært litt vel dyre de jeg har funnet før. Men denne hadde en ganske mye greiere pris, samt at den hadde en helt perfekt form, så da slo jeg til! Den fikk plass foran sminkebordet, og er superdeilig å sitte i. Begge stolene jeg kjøpte var jeg fast bestemt på at kunne passe i alle rommene – om jeg vil switche det litt opp, eller om jeg får flere gjester og tar ut stolene til stuen og den må passe den blå sofaen. Denne gjør seg faktisk helt perfekt både på klesrommet og i stuen, og jeg kunne ikke vært med fornøyd!

 

H V A  S Y N T E S  D U  O M  S T O L E N ?

 

5 kommentarer

Siste innlegg