MIN SHOPPING I CANNES

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O

Hei og god onsdag alle sammen! Endeeelig en ny dag, haha. I går hadde jeg en skiiikkelig drittdag, og la meg vel i sengen klokken 18.00 og ble liggende der resten av dagen. Så selv om det er grått ute og snøen daler (eller, mer som skyter) ned er jeg bare glad for en ny dag, haha. I dag tenkte jeg å vise dere innkjøpene jeg gjorde i Cannes!

LANEIGE FUKTIGHETSKREM, HER: Jeg har begynt å se litt mer mot “sommerhudpleien” min, etter jeg hadde en liten samtale med hun som la min siste vippebøy, som også er hudterapaut. Å bruke syrer og aktive ingredienser er tydeligvis ikke så lurt på sommeren, og det har jeg faktisk allerede merket – selv om jeg går med 50spf hver dag, kan jeg bli solbrent når jeg tar av meg sminken for dagen og det bare har vært antydning til sol. Så nå skal jeg begynne å bruke litt mildere kremer mot og i sommeren, og da med masse C-vitamin! Da falt valget på Laneige, da jeg har denne leppemasken fra de og er så _sjukt_ fornøyd. Den anbefaler jeg virkelig til alle, det eneste jeg har prøvd som virkelig virkelig fikser tørre lepper. Har enda ikke fått prøvd denne dagkremen så mye enda, men kan oppdatere om det er noen som vil det!

PARFYME, ZARA: Så enda en ny parfyme, haha. Elsker parfymene på Zara, de er sååå gode og ikke minst billige! Denne minner veldig om DKNY sine “epleparfymer”, som er veldig min vibe. Rent, friskt og fruktig parfyme.

CHARLOTTE TILBURY FLAWLESS FILTER: Denne her har jeg egentlig blitt influencet av mange ulike til å kjøpe, både på nett og av venner. Men jeg har egentlig enda ikke helt skjønt hva det er for noe?? Hahaha. Er det en primer? Jeg prøvde å bruke den alene her en dag og da virket det vel kanskje mer som en primer? Det er litt farge i den men min er jeskla oransje, så tror i hvert fall jeg blir å bruke min som primer under litt lettere foundationer! 

LANEIGE CLEANSER, HER: Denne kjøpte jeg egentlig bare fordi jeg hadde glemt av cleanser på ferien og måtte ha en! Har som sagt gode erfaringer med merket selv, samt at mange av vennene mine elsker cleanseren og toneren, så da ble det denne! Jeg merker at jeg ikke nødvendigvis er sååå glad i “melke”-cleansere, men mer cleansere som skummer litt. Men den gir en god følelse og gjør jobben sin, så!

TOPPER ZARA

Min nye favoritt-fit fra Zara, haha! Denne kjøpte jeg meg i hvit på nett for en stund siden og den har blitt brukt så masse at da jeg fant de i flere farger måtte jeg ha de. En veldig enkel og fin topp som kan brukes til alt!

KJOLE ZARA

Haha denne kjolen minner meg sånn om meg selv på ferie for mange år siden!!! Burde egentlig vist ryggen på den da det er den som “gjør” kjolen litt, men regner med jeg blir å vise den frem i ukene fremover når jeg er i Spania!

SKJØRT ZARA

Jeg har vel allerede så vidt vist den blå blazeren jeg kjøpte på Zara, så tenkte å vise det matchende skjørtet! Settet sammen er veldig cute og litt biznizz, men kan også brukes hver for seg, som jeg liker godt.

BIKINI UNDIZ

Hahaha altså hvor rått navn på en undertøysbutikk er ikke Undiz??? Elsker!!! Denne så jeg helt random da vi gikk forbi, så jeg sprang inn og kjøpte den. Fargen er heeelt magisk og vises ikke helt på bildet, men tror den blir helt nydelig når jeg får litt farge.

Så deeet var litt av shoppingen min! Nå skal jeg jobbe litt, trene litt, pakke litt, også ut å spise med kjæresten i kveld. På mandag hadde jeg jo bursdag, så da er det ut å feire litt i dag. Det ble en veldig rolig bursdag i år, både fordi den var på en mandag, men også fordi … corona. Etter to tidligere coronabursdager har jeg faktisk mistet litt “piffen” på å ha bursdag, så i år, selv om jeg hadde muligheten for å feire normalt igjen, droppet jeg det rett og slett bare. Meeeeen jeg skal nok få feiret litt i Spania i helgen, hehe!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg