MIN SISTE EKSAMEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

De siste dagene har det vært litt stille fra meg, rett og slett fordi jeg hadde siste innspurt av…. min siste eksamen. Ever??? Neida, akkurat det spørs, men det var i hvert fall min siste eksamen på BI. Det gjør meg faktisk veldig emosjonell å snakke om det, haha. Så i går trykte jeg “Lever besvarelse”, og da var jaggu Markedsretteksamen ute av bildet. Herregud så rart det føles. Nå gjenstår jo enda å levere bacheloroppgaven, men det er jo en god del annerledes enn en eksamen, selv om jeg tror nervene skal være ganske på tuppa når den også skal leveres inn, haha.

Så i går feiret jeg litterann, med å møte vennene mine ute til øl og sushi! Vi har jo ikke møttes på månedsvis, så det var virkelig veldig koselig. Jeg skal faktisk ut å spise en aldri så liten ham and olives med studiegjengen i dag også, så da får jeg øvd meg enda litt mer sosialt, for det trengs, haha.

 it’s funny cuz its truuuu

 

B O O T S    H E R

S H A C K E T    H E R

J E A N S    H E R

 

Ellers dro jeg ut for å kjøpe meg kaffemaskin i går, men endte opp med noe helt annet: et telt, dobbel lufmadrass og oppladbar blåse-maskin til madrassen. Yess, jeg så nemlig reklame for dette i et blad, og ble fast bestemt på at jeg skulle bli en telt-person i sommer. Det har jeg aldri vært før, så vi får nå se… Jeg håper det blir supersuksess, for konseptet høres jo jeskla koselig ut. Det må bare slutte å snø først, kanskje…..

3 kommentarer
    1. Gratulerer så mye Anna <3 Og btw hvilken kaffemaskin skulle du kjøpe? Ser etter kaffemaskin selv og tar gjerne i mot tips hvis du har!

      1. tusen takk! <3 jeg er faktisk ikke helt sikker på hvilken, den det ser ut som det blir er en fra Nestle! jeg trenger ikke melkeskummer eller noe så skal bare ha en heeelt enkel som kan lage espresso <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg