MIN SISTE HUDPLEIE/SMINKE-SHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O

Heii og god mandag alle sammen! I dag var det mistenkelig enkelt å komme seg opp da alarmen ringte, selv om jeg ikke har så alt for mye på planen. Men deilig er det uansett! Jeg har fått sendt noen utkast til godkjenning, og skal straks lage meg litt lunsj. Men først tenkte jeg å komme innom her å vise dere litt av min siste shopping! På en av årets første dager la jeg inn en bestilling på Lyko, både med nye produkter jeg aldri har prøvd, og noen gamle favoritter. Kom også på at jeg har glemt å vise dere leppekomboen jeg har brukt i noen måneder nå, så da slang jeg jaggu med de produktene også. Lyko har en gooood del produkter på rabatt nå også, så om man vil fylle på med produkter man bruker fra før eller teste noe nytt, så er det veldig gode priser der at the moment!  

M A T T E N D E   P U D D E R   H E R

Starter med noe som Instagram influencet med til å kjøpe, haha! Så litt ulike videoer som poppet opp og viste når de påførte dette, og jeg noterte det ned med en gang, haha. Litt avhengig av hvilken foundation jeg bruker kan jeg bli litt oljete/shiny utover dagen, og i hvert fall på fest liker jeg å ha med et mattende pudder i veska. Nå har jeg brukt dette både på fest men også som en touch up på sminke på hverdager når jeg ser at den begynner å bli litt sliten, og er veldig fornøyd med det!

G L O W   P A D S   H E R

Så til denne bad boyen! Da jeg kjøpte den trodde jeg faktisk det var en dagkrem, men det viste seg at det var glow-pads man bruker på morningen! Jeg hadde en aldri så liten “haul” på gruppechat med venna, og da var det flere som hadde hørt mye bra om de så da ble jeg nesten enda mer fornøyd med kjøpet, haha. Har brukt de i noen dager nå og enn så lenge syntes jeg faktisk jeg ser en merkbar glow etter å ha brukt de. Jeg påfører de på ren hud og deretter tar jeg på dagkrem over. Jeg jobber hardt for glød om dagen, da jeg egentlig ser ganske vissen ut på denne tiden av året, og driver og tester flere glow-produkter. Liker de så godt!! Skal vise flere senere hihi

B R Y N S P E N N   H E R

  Endeliiiig har jeg fått ut fingeren og kjøpt meg denne igjen. Ble anbefalt den av ei venninne (med nyyyydelige bryn), og dro rett for å kjøpe den. Det jeg derimot ikke visste var at disse var veeeldig lyse i fargen (eller, syntes jeg da), og fargen ble helt off. Jeg bruker så og si _alltid_ taupe i øyenbrynsprodukter, men den var så lys beige at den nesten ikke vistes på meg. Etter det ble det tydeligvis veeeldig tiltak for meg å kjøpe den i ny farge, men nåååå er den miiin og i en farge som passer meg

Uansett!!! Dette er en duo-brynspenn med en “vanlig” brynspenn på den ene siden, men på den andre siden er det en brynspenn med “eyelinertupp”!! Altså den er superspiss og tynn og flytende, så den er virkelig peeerfekt til å tegne hårstrå med. Jeg tegner alltid litt ekstra hårstrå i starten av brynet og tror faktisk aldri jeg har fått et bedre resultat enn når jeg gjorde det med denne. Så om man har brynsmakeup hvor man tegner enkelthårstrå vil jeg anbefale å prøve denne! Jeg har fargen “neutral nana”

M A S K A R A   P R I M E R   H E R

Hehhee denne er kanskje litt kjedelig å vise frem da jeg har vist og snakket om den hundre ganger her inne allerede, men måtte ha påfyll av maskaraprimeren min. Denne har jeg brukt i mange år nå, og er min favoritt å ha på under maskara når jeg bruker det.  

L I P L I N E R    H E R

L E P P E S T I F T    H E R

Så til leppeproduktene jeg snakket om! Disse bestilte jeg rundt Black Week, og det nevnte jeg vel så vidt? Jeg er i hvert fall sååå fornøyd! Jeg må faktisk skrive ned denne komboen her litt for meg selv også, for jeg måtte bestille hele fire liplinere før jeg kom på hvilken det var jeg brukte (men mistet og fant aldri igjen). Og det er altså denne fra Mac i Subculture. Leppestiften anbefalte Anniken på story og jeg ble seff fristet til å kjøpe den selv haha. Angrer ikke, det er en veldig kledelig farge til meg og bruker den hver gang jeg skal pynte meg litt ekstra. Litt stiv i prisen (og utsolgt ser jeg), så kan jo være greit å se på den fysisk i et parfymeri før man handler den på nett eventuelt!

Det var alt fra meg i dag!! Ahh lenge siden jeg har hatt et sånt her innlegg nå. Merker hvor skravlete jeg blir, kunne fortsatt i evigheten haha. Elsker å snakke om sminke og hudpleie, få tips og tipse videre. I går mens jeg og ei venninne spiste middag satt vi absolutt hele middagen og snakket om alt fra cleansere, shampoer og sminketips. Derfor ble jeg veldig inspirert til å prøve noen Tik Tok favoritter hun viste meg, så det skal jeg titte litt mer på i kveld. Og ikke minst Euphoria da !!! Idiot meg skjønte ikke at det ikke kom til Norge før i dag. Men gleder meg til i kveld !!!!

6 kommentarer
    1. Husker da du laget whats in my makeupbag og var med på å influence jenter til å gå med nude leppestift fra MAC! Hahah det var tider!😍

      Ble faktisk influencet av deg til å ønske meg både maskaraen fra Sensai og Xlash til jul, så langt veldig fornøyd! Takk for tips der!

      1. hahah ååå creme d’nude <3 <3<333 det var tider ja hahah!!

        åå så bra du liker de – jeg er veldig fornøyd selv i hvert fall! <3

    2. Hei! Har du noen bilder av deg når du bruker produktene du viser til (tenker spesielt på leppeproduktene)? Det hadde vært fint og sett hvordan det ser ut på.

      1. hmmm de fleste der man kan se det har jeg vel lagt ut på story, men du ser det litt på bildene jeg la ut fra nyttårsaften på Instagram, på bilde 2 og 3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg