MIN SISTE INTERIØRSHOPPING

A N N O N S E L E N K E  H & M   H O M E ,  R O Y A L  D E S I G N

Da jeg pakket ut det jeg hadde kjøpt meg i helgen, tenkte jeg: “fanken dette er jeg så fornøyd med at jeg skulle ønske jeg bare kunne vise det frem til alle”. Så kom jeg på: jeg har jo en blogg hvor jeg kan vise det frem til alle! Hahahaa så her dere, kommer tidenes mest random innkjøpsinnlegg. Egentlig bare krimskrams som sikkert ingen har nytte av å se, men alt passet bare så sjukt bra sammen i tillegg hahahah ok takk for meg

F A T   H & M   H O M E

 

S K J Æ R E F J Ø L E R   K I D

 

Tenk at 2020 var året jeg skulle vise frem de nye små skjærefjølene mine. What a time to be alive!! Nå har jeg også snakket om skjærefjøler to dager på rad her inne hva er det som skjer

 

D U F T L Y S  H & M   H O M E

Mååå tipse om dette – verdens beste og fineste duftlys!! Og når det er tomt: hell noen dråper zalo oppi, hell kokende vann i, og la det avkjøle seg. Ta dermed og hell ut det som er oppi, og vipps du har et glass til å oppbevare ting i! Jeg bruker mitt gamle til q-tips

 

S T R A N D H Å N D K L E  H & M   H O M E

 

F A T   K I D

 

F R Y S E B A G  H & M   H O M E ,  H E R

 

Jeg har tydeligvis blitt hun skrulla som er obsessed med kjølebagger. Jeg kjøpte meg en for noen uker siden fordi konseptet er jo helt genialt – men den var bare så utrolig stygg. Så da jeg så denne her måtte jeg bare ha den, også får jeg heller sitte på to stk. Kanskje jeg blir hun på piknik som kommer med èn frysebag over hver skulder fylt opp med vin 

Nåååå kom jeg på at jeg har jo kjøpt meg et nytt møbel!! Jeg har egentlig aldri vært heeelt 100% fornøyd med den ene hylleløsningen jeg har her hjemme, og da jeg fant det store rottingskapet til høyre ble jeg helt forelsket. Det var derimot litt dyrt, så jeg satt vel i en uke å vurderte å prøve å snekre et selv, haha. Men det endte med at jeg kjøpte det (det heter Mariana fra Bloomingville btw) – det finnes veldig få plasser på nettet derimot, og jeg kjøpte det på Living & Co (?), som forhåpentligvis er en legit side, haha. Noen som har handlet derfra?

La i hvert fall med det “samme” skapet bare i mindre versjon fra samme merket, men som man får kjøpt på Royal Design her

 

6 kommentarer
    1. På Søstrene Grene selger de små fryseelementer som du kan ha i kjølebagen, kjempekjekt for de tar ikke så mye plass!

      1. du jeg kjøpte faktisk noen på Clas da jeg kjøpte den første frysebaggen min der, haha! fryseelementer er seriøst sååå genialt, elsker konseptet. men takk for tipset uansett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg