MIN SISTE SHOPPING!

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y , L Y K O ,  E L L O S

Først tenkte jeg å nevne at alle produktene i dette innlegget har jeg kjøpt selv, men har lagt til annonselenker på enkelte av produktene. Jeg har åpenbart fått en liten shoppebølge over meg, og har gått til innkjøp både her og der. Men jeg ble så fornøyd med tingene jeg har kjøpt meg de siste ukene, så jeg tenkte å vise de her, god gammeldags bloggerstyle hahaha

S K O   H O K A 

 

Jeg har blitt influencet av sånn cirka alle jeg kjenner, som har sko fra merket Hoka. Jeg hadde helt ærlig ikke hørt om merket før dette året, men som jeg har forstått er de tydeligvis helt fantastiske både å gå og trene i. Så da jeg så de i beige da jeg gikk forbi en sportsbutikk, måtte jeg snike meg inn og prøve de – og endte faktisk opp med å kjøpe meg de selv også. Jeg har bare brukt de inne enda, men jeg er heeelt enig i at de er dødsdigge å gå i! Disse skal testes på trening i morgen!!

 

G L Ø D   S E L F   T A N   R E M O V E R ,    H E R

R E N   F O A M I N G   C L E A N S E R ,    H E R

 

Altså the _hype_ jeg har hatt rundt denne selftan removeren, hahaha!!! Jeg er jo utrolig glad i å bruke selvbruning og jeg er veldig nøye på å fjerne alt før jeg starter på nytt, men de siste ukene har jeg hatt en pause fra alt av selvbruningsprodukter. Mest fordi jeg stort sett er hjemme, men også fordi jeg ble litt lei av å skrubbe meg, haha. Så da denne kom ut dro jeg rett på butta å kjøpte den, og er nå i gang med selvbruning igjen. Jeg har faktisk ikke prøvd den enda, men har hørt fra en venninne at den er kjempebra, og jeg gleeeder meg til å prøve den, da er selvbruningsgamet tatt til nye høyder her i gården ass hahaha

Ellers tenkte jeg også å legge med sminkefjerneren min – jeg har jo ofte vist dere hudpleien min, men ikke sminkefjerneren. Denne kjøpte jeg min flaske nummer to av, jeg likte den veldig godt! Funker fint i dusjen, og fjerner sminken bra. Og svir ikke i øynene (syntes jeg)

 

J U L E P Y N T   T I N G

 

Disse kjøpte jeg i går, da jeg så de i et butikkvindu! Det er da juletrepynt – hvor fantastisk fine er de ikke?! Jeg skulle gjerne hatt alle sammen, men de var akkurat litt for dyre til å gå til storinnkjøp, haha. Men altså: en hund med diamanthalsbånd og vinglass?? Blir det gøyere

 

L Y S E S T A K E   E L  L O S ,    H E R

” S T E A R I N ” – L Y S   C L A S   O H L S O N

 

Jeg har hatt lyst på en adventsstake som kan stå i vinduskarmen, uten at den er for julete. Denne fant jeg på Ellos for en stund siden (ser den er utsolgt nå, men legger ved link i tilfelle den kommer inn igjen), og den passer perfekt!! Enda bedre ble det da jeg fant “stearinlys” på Clas Ohlson i går som går på batteri, som faktisk ser ekte ut! Da gjør det ingenting at de står under gardinen, ved en plante eller liknende. Da unngår man også at leiligheten blir driiiitvarm på grunn av så mange stearinlys, haha. Superfornøyd med begge to!!

 

B R O N Z E R   C A I A   C O S M E T I C S 

 

Denne ble jeg også influencet til å kjøpe, og angrer ikke et sekund! Hadde gått tom for den ene bronzeren min, og bestemte meg for å prøve denne i fargen “Antigua”. Må si jeg er veldig imponert over konsistens og hvordan den legger seg på huden, skikkelig skikkelig fin!

V E S T   H & M

Hahaha okei dette var kanskje litt vel old school – vesten så jo faktisk ikke noe fin ut i det hele tatt på dette bildet. Alle bildene ble tatt for 20 minutter siden, så litt dårlige lysforhold, høhø. Elsker trenden med vester og halser, og syntes det er såå mange fine varianter å få nå! Denne kjøpte jeg i en litt større størrelse enn hva jeg vanligvis bruker, så den går godt over rumpa og er litt oversized

T I G H T S   I C A N I W I L L ,    H E R

T O P P   N  E L L Y ,    H E R

 

Dette kjøpte jeg meg i går, så her har jeg ingen “in real life”-bilder. Men tightsen har jeg jo vist dere maaange ganger før! Det er jo en av mine favoritt-tightser, og jeg hadde egentlig tenkt å vente til Black Friday med å kjøpe meg en til. Jeg ville ha to av den da jeg bruker den såppas mye, både til trening og hverdags. Men i går (og ut dagen i dag!!) var det singles day på Nelly med 22% på alt, så da ble det jaggu meg tights og to topper. Toppene har jeg også sett på andre, og de er sååå fine – det er denne jeg linket til, pluss den samme i beige (men den er utsolgt nå så jeg)

Det var et lite hei fra meg i dag, med litt shoppings og litt (mye) skravlings. Jeg har faktisk også kjøpt meg staffeli (!!) og en ting-finner (lol), men de glemte jeg å ta bilde av – men staffeliet tenkte jeg å vise dere senere. Håper dere syntes det er gøy med slike innlegg, jeg merker selv at jeg elsker slike innlegg, haha. Ha en fin kveld videre!

9 kommentarer
    1. Det er syyykt gode løpesko! Er på mitt 2. par nå. Har prøvd flere merker i løpet av mange år, men Hoka er definitivt de beste jeg har prøvd! 😀 <3

    2. Elsker disse innleggene dine! Sykt søt juletrepynt haha <3 prøvde selv Nimble tightsen etter at du skrev om den, liker den godt!

    3. Elsker disse innleggene 😍 Jeg har hatt så lyst på bronzerne fra Caia, men står mellom Antigua og Gold coast! Er redd Antigua blir for mørk til min vinterbleke hud hehe

      1. jeg hadde egentlig mest lyst på gold coast, faktisk!! men de var usolgt, så da ble det antigua haha!! jeg har brukt den nå selv om jeg ikke hadde brukt selvbruning på en måned, og den er veldig fin uansett om man er blek! den er enkel å “bygge opp” liksom haha <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg