MIN SISTE SHOPPING

A L L E   P R O D U K T E N E   E R   K J Ø P T   S E L V ,   M E N   I N N L E G G E T   I N N E H O L D E R   A N N O N S E L E N K E R

Hallo alle og god mandag! Jeg tror jeg nevnte det, men jeg har jo en stund planlagt å lage et “mitt siste shopping”-innlegg, i og med at jeg startet året med å nettshoppe en del. Nå har jeg fått alt, og ble såååå fornøyd!! Så her kommer min siste shopping, jeg starter med det jeg handlet på Zara:

Altså hallais. En vest med skyer på. Har aldri sett et plagg appelere mer til meg, haha. Jeg elsker sånne søte ting!! Gleder meg til å bruke denne, da den også var supermyk

Beige bukse – tenker denne er like fin til en oversized knit som til en magetopp.

En kort vest i beige! Denne er veldig mye finere på, haha. Gleder meg til det blir litt varmere ute og denne kan tas i bruk – jeg har virkelig fått det for vester det siste året!

Denne kjøpte jeg på salg til typ .. 250,-? Var litt spent på passformen, men likte den velig godt og syntes blandingen av denim og armygrønt var veldig kuuuuul

Et annet plagg som jeg kan se på og bare: YESS søte ting det vil jeg ha!!! Så nå har jeg en silkekjole med geparder og andre søte dyr på.

At Zara la ned butikken sin i Trondheim er et sår som aldri gror, ass. Så utrolig dumt!! Jeg elsker Zara, og jeg kommer liksom ikke på å gå innom nettbutikken. Men her en dag gjorde jeg det, og fant supermye fint! Men jeg trenger litt hjelp med kåpen – hva syntes dere av den? Nå er det jo verdens mest rævva bilde av den, men det var en liten utfordring å ta bilde av en lang kåpe med dybdefokuslinsa mi, haha… Men den grå kåpen jeg har fra før er smal i modellen, mens nå er jeg mer på oversized, vide kåper. Er liittt usikker på om jeg skal beholde denne, da jeg syntes den så kanskje litt tynn ut? Ok takk for meg

Så over til innkjøpene fra HM:

S V A R T   T I G H T S   H E R   R O S A   T I G H T S    H E R    B L Å   T I G H T S    H E R

Denne tightsen har jeg i mosegrønn fra før, så jeg visste størrelsen og passformen fra før, så da kjøpte jeg meg tre nye farger på nett. Jeg føler virkelig jeg har rundet tights-gamet for mine ben om dagen, haha!! Jeg har funnet så mange favoritter, og merkene som dominerer treningsgarderoben min er Aim’n, HM sport og ICANIWILL – er superfornøyd med de! Disse fra HM sitter veldig fint rundt midjen syntes jeg, pluss at den er lang nok i bena til meg <3

G R Y T E U N D E R L A G   U T S O L G T

Endelig har jeg funnet et gryteunderlag som ikke vagger rundt og velter til hver side, haha. jeg bruker jo wokpannen min en god del, og den trenger et solid gryteunderlag som ikke minst er i vater, sånn at middagen ikke plutselig ligger utover bordet, haha. Dette kjøpte jeg først og fremst fordi det var fint, men heeeeldigvis var det også veldig “bra”. Lol yes det var min anmeldelse av dette gryteunderlaget .

S E R V I E T T R I N G E R   U T S O L G T

Som jeg skrev i sist blogginnlegg: nå har hu kjøpt seg serviettringer! Jeg brukte disse forrige uke på tøyserviettene mine, og de var helt nydelige. Fikk spørsmål om jeg kunne legge ut nærmere bilde av de, og here you go!

T A N N K O S T E R    H E R

Jeg er så 100% bloggete, for jeg har blitt veldig opptatt av å ha fine tannkoster. ?? Så her er noen fra Meraki, i tillegg liker jeg gjenbruksplast-kostene fra Jordan, samt Humble brush tannkostene. Også har Jordan en “kolleksjon” med HAY som er utrolig fin hahhaa oookei on to the next

Sist men ikke minst, fikk jeg endelig disse skoene!:

Skoene er kjøpt på Nelly og er modellen WX452, men ble utsolgt etter et par dager. Disse blogget jeg jo om dagen jeg kjøpte de. Jeg ble suuperfornøyd, syntes nesten de var finere i virkeligheten, haha!!

Det var det for denne gangen, håper dere likte innlegget! 

16 kommentarer

Siste innlegg