MIN SISTE SHOPPING

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   H & M  ( A L T   I   I N N L E G G E T   E R   K J Ø P T   S E L V ) 

T O A L E T T M A P P E   Z A R A

Her er synderen på at jeg ikke har blogget på to dager, hhaahha *skylder på alt annet enn meg selv*. Neida, men dette innlegget har jeg egentlig hatt klart i flere dager, men ville vente på denne fra Zara før jeg postet det, men pakken var to dager forsinket, så da kom den i går kveld. Bestilte meg også en totebag i samme stoff, men den var for liten for min smak så da ble det retur. Elsker denne! Jeg har lenge hatt lyst på en ny sminkemappe, da jeg har brukt min gigantiske fra Malene Birger i mange år. Den er jo helt fantastisk å se på, men den er veldig stor og boksete, så den er vanskelig å ha med seg når man skal rundt, og ikke minst bruker jeg ikke nok sminke til å fylle den. Så nå skal den brukes som en fin oppbevaringsboks på badet hihi

K J O L E   Z A R A

Jeg nettshopper jo eeeeegentlig ikke så masse, men etter Zara forsvant fra Trondheim må jeg innrømme det har blitt litt mer der inne, haha… Se på denne nydeligheten! Denne vurderer jeg å ha på meg senere på dagen på 17 mai

 

P L A Y S U I T   Z A R A 

Hahaha. Ja, nei, jeg vet ikke. Jeg elsker elsker elsker denne, det er veldig typisk meg å falle for slike klær, selv om jeg er veldig i tvil om når jeg skal bruke den. Det ser egentlig mest ut som en tennisdrakt, men jeg tenker jeg får prøve å “glamme den” opp litt med noe kult hår, brune ben og noen kule sneaks. Kan det gå tror dere?

T O P P   Z A R A 

K J O L E   M I S S G U I D E D ,   H E R 

Hahah hver “min siste shopping” har vel by now inneholdt minst et plagg i ribbestrikk? Det er my jam om dagen, og denne sorte trange med split falt jeg pladask for. Som dere ser er den innsvinget i midjen så den sitter veldig fint på, og den har også en høøøy splitt, så funker fint til litt hverdags-fest-aktig. Haha??

 

B A D E D R A K T   V E R O   M O D A ,    H E R

Nå begynner hu bli klar for sommer ass!!! Elsker slik fasong på badedrakter, og sammen med mønsteret ga det meg en nydelig 50-60s vibe. Vil si denne er liiittt liten i størrelsen rundt rumpa, men for meg gikk det akkurat

   

S M I N K E   I D U N   M I N E R A L S

Ya girl har blitt influenced! Denne gangen var det av en sminkeinfluencer (@rmabeauty på Instagram, hun er sååå flink), og det var Idun Minerals jeg ble influenced til å kjøpe. Jeg kjøpte bronzeren og det pressede pudderet, samt maskaraen. Jeg ble superfornøyd med pudderne, men ikke maskaraen. Vippene ble veldig fine av den, men den smittet på øyelokk/øyenbrynsben selv om den ikke skulle gjøre det, så den tror jeg nok jeg blir å gi bort. Men bronzeren – helt nydelig! Blender utrolig fint og resultatet ble flawless. Likte også settingpudderet godt!!

F I K E N T R E   P L A N T A S J E N

 

Denne haaaar jeg vel vist dere før, hehe. Men jeg er så fornøyd med den at jeg slenger den med likevel, haha. Den er så fin at den nesten ser litt … fake ut? Bladene er så grønne og solide liksom?? Hahha *veldig fornøyd*

 

1 .    H E R    2 .    H E R   3 .    H E R 

Liiittt random til slutt her nå, men har fått noen spørsmål angående treningsjakken i midten, så da slang jeg også med to nye treningstopper jeg har kjøpt meg i det siste fra samme plass. Skulle gjerne vist det IRL, men alt er skittent og ligger i min heavy ass skittentøykurv som venter på at jeg skal få den nye vaskemaskinen min i hus, høhø. Treningsjakken er jeg dritfornøyd med, den er kjempedigg inni og med en veldig fin fasong. Treningstoppene tok jeg også med fordi jeg er driiitfornøyd med de – de er cropped uten å være for korte, og har en fasong rundt skuldrene jeg liker veldig godt.

Sånn, det var min siste shopping! I dag skulle jeg egentlig sove litt lengre da jeg ikke har skole, men klarte av en eller annen mystisk grunn å sprette opp klokka 08.15. Noe jeg _ikke_klager på, for det er den type person jeg drømmer om å være, hahaha. Så da fikk jeg jaggu meg tid til å skrive ferdig dette innlegget før jeg stikker på en aldri så liten step-time denne morgenen! Ha en fin fredag alle

2 kommentarer
    1. Om du likte Idun burde du prøve blushen og! Den er min favoritt 😍 (Silfr maskaraen gir sjukt lange vipper forresten) God helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg