MIN SISTE SHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O

Heiii og god fredag alle sammen! I går hadde jeg pinnekjøttmiddag her hjemme som var veldig hyggelig – tok noen bilder med speilrefleksen så de kommer i morgen Men i dag tenkte jeg å vise dere min siste shopping! Nå som blogging er litt dødt har dette blitt min “go to” blogginnlegg når jeg ikke har noe spennende ellers å fortelle, og igjen – om dere skulle bli lei så HMU hahaha. 

K A F F E K O P P    H M   H O M E 

Ok lang (og egt uinterresant) historie kort – jeg har hatt to av disse koppene i noen år, og elsker de. Så jeg bestemte meg for å dra på IKEA for å kjøpe mange flere. IKEA hadde tatt de ut av produksjon og jeg ble superlei meg. Helt til jeg finner ut at: de var jo fanken ikke fra IKEA, de var tydeligvis fra HM home. Nå som jeg skrev dette svart på hvitt skjønte jeg hvor utrolig uinteressant dette faktisk er hahahaha men for meg var det en big deal OK

K J O L E   Z A R A

Denne nydeligheten fra Zara! Utringingen er helt vill og kvelden jeg skal bruke denne må jeg typ sitte helt i ro for ikke å flashe det lille jeg har hahaha. Men den er så nydelig at jeg måtte beholde den – fargen og stoffet, woww!!

D E S S E R T S K Å L E R   T I S E

Disse bad boysene er grunnen til at dette blogginnlegget kommer litt senere enn planlagt, haha. Jeg ville nemlig vente til de kom i posten da jeg hadde så lyst å vise de frem! Disse fant jeg helt random på en vintage butikk sin Tise profil (secondfame), og da jeg så de måtte jeg bare ha de. Og da de kom i går viste det seg at de passet helt perfekt med de rosa fatene mine fra Zara Home (tror jeg viste de sist “min siste shopping”). Så nei jeg er sååå fornøyd!

 

F O U N D A T I O N   F E N T Y   B E A U T Y

Denne her har jeg fra før, men den har blitt min go to fest-foundation. Så da jeg var i København måtte jeg kjøpe meg en til i noen nyanser mørkere! Denne kommer jeg faktisk til å vise frem litt mer av senere i November i et samarbeid, om noen er fysne på å høre/se mer

 

R I N G   M A A N E S T E N

Hahhaa jepp. Denne ringen har jeg hatt før, den ble ødelagt, og nå har jeg kjøpt meg en ny en. Jeg er så glad i å bruke ringer om dagen, og denne fååår jeg altså så masse komplimenter på, og den sitter så fint på fingeren.

S H I M M E R   S P R A Y   K E V I N   M U R P H Y  ,  H E R

V A R M E B E S K Y T T E N D E   S P R A Y   E V O ,  H E R

Ooo yes, nå har hu vært å fått seg hårprodukter. Hårprodukter (annet enn olje, shampo og balsam) er noe jeg skjeldent kjøper da jeg har null peiling. Men nå som jeg har begynt å krølle håret her og der innså jeg at jeg måtte få meg en varmebeskyttende spray igjen. Jeg har veldig fint hår som blir tungt veldig lett, så jeg ville ha en veeeldig lett varmebeskyttende, og da fikk jeg anbefalt denne! Nyyyydelig lukt og som lovet lå den lett på håret. Den lilla sprayen kjøpte jeg seff på impuls da jeg først var inne på frisørsalongen – ordet “blonde” og “shimmer” = jeg er solgt. Jeg prøvde den i tørt hår og merket ikke all verdens forskjell, men ser nå at den skal helst i vått hår, så da skal jeg prøve det neste gang hahaah Takk for meg

 

B A L A C L A V A  K A P P A H L 

Sist men ikke minst – denne nydeligheten heeehee. Denne ble jeg influencet av mamma til å kjøpe! I fjor køddet jo jeg med at jeg ville finne opp en slags hette man kunne ha i skolesekken og bruke de dagene det plutselig begynte å regne på hjemturen, jaggu visste ikke jeg at det finnes. Denne er i “boblejakkestoff”, er dritvarm og helt nydelig. Da kan man teknisk sett ha på seg hva som helst, og ha denne i veska i tilfelle det skal komme sur vind eller regn. Helt rått I love it

Nå skal jeg tømme mailboksen før det blir heeeelg. Ha en nydelig helg alle sammen

8 kommentarer
    1. Veldig koselig med sånne innlegg ❤ Angående utringningen, har du prøvd puppetape? Har bare sett det på Lindex/H&M eller noe, men aldri forsøkt det selv.. kan være det funker! God helg 😊

    2. Kan du lage et innlegg om hvordan du sminker deg til fest? Og har du tips til et bra bodyshimmer? Kjenner jeg trenger litt inspo før julebord, haha!
      Klem til deg <3

      1. du det kommer faktisk en liten video-tutorial på INstagram neste uke med festsminke!! <3 bodyshimmer driver jeg og tester ut litt selv nye merker her og der, body bling er ganske bra (men veldig kraftig) ellers er OFRA sin bra!! driver også å prøver ut Fenty sin nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg