MIN SISTE SHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O

Heihei og gooood fredag alle sammen! Helt ærlig har jeg hatt litt helgelivet i flere dager nå, og kost meg massemasse med deilig mat og gode venner. I dag er det jo faktisk helg, og ikke bare helg – men tid for pizzabakekurs! Det ga jeg i julegave til kjæresten min og broren min, så i dag skal vi dra en hel gjeng å lære oss å lage ekte italiensk pizza. Det gleder jeg meg veldig masse til, og skal begynne å fikse meg litt etter jeg har fått postet dette innlegget!

Men jeg tenkte å vise dere litt av min siste shopping! Jeg har nemlig gått til innkjøp av både smått og stort i det siste, og da har det jo blitt litt tradisjon å vise hva jeg har handlet her inne.

VOTTER HOLZWEILER 

Disse kjøpte jeg i går, og jeg er altså så fornøyd med kjøpet, haha. Jeg har sett på disse vottene lenge men de har vært utsolgt i eeeevigheter, og jeg ville ha de i akkurat denne fargen da det er samme farge som boblejakken min. I går fant jeg de jaggu meg i butikk, og ikke bare det – på 50%!!! Så veldig fornøyd kan dere tro

EXCUVIANCE KREM, HER

THE ORDINARY SERUM, HER

ORIGINS DRINK UP INTENSIVE

RUDOLPH SOLKREM

LANEIGE SLEEPING MASK, HER

Litt forskjellig hudpleie – alt er første gang jeg prøver, unntatt masken fra Origins. Hudkremen er den jeg bruker på dag nå, og liker den veldig godt – men siden det er litt syrer i det har jeg også gått til innkjøp av en solkrem jeg kan bruke hver dag. Serumet fra The Ordinary ble jeg influencet til å kjøpe da det skal hjelpe mot sånne nupper på armene, også er det jo suuperbillig. Ble også influencet til å kjøpe leppemasken, og den ELSKER jeg. Wowowo 100% anbefaler

Også litt bøker, jeg gleder meg til å komme inn i en “leseperiode” igjen

KJOLE ROTATE BIRGER CHRISTENSEN

Også denne nydeligheten da. Har sett litt på den før jul men var litt usikker, men endte opp med å kjøpe den da den var nedsatt nå på nyåret. Lite hjalp det da det kom 1500 spenn i toll da men men er veldig fornøyd uansett, en veldig unik kjole som ga meg veldig luksusfølelse!

KRØLLTANG REMINGTON

Også en ny krølltang! Denne ble jeg også influencet til å kjøpe av ei venninne, haha. Prøvde den helt random da vi var på hyttetur, men likte den så godt da den ga stoooore hollywoodkrøller. Billig var den også, så et lite tips der. Jeg kjøpte min på Elkjøp til rundt 400,-, men tror man kan få den til nesten halve prisen på nettet

Nå må jeg hive meg rundt, ha en nydelig helg 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg