MIN SISTE SHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   L Y K O ,   M O N I C A   V I N A D E R 

Yoyoyo og god onsdag alle sammen! I går hadde jeg en skiiiiikkkkelig bloggete dag, haha. Dagen startet med en vippetime på morgenen, etterfulgt av en frisørtime etterpå. Så var det en tur ut for å shoote et samarbeid, LOL jeg blir nesten flau over at det var dagen min i går haha. Men deilig det var det i hvert fall og jeg føler meg veldig velstelt og det er jo en nyyyydelig følelse.

Jeg fortsetter i det samme, overfladiske sporet og tenkte i dag å vise dere min siste shopping (herreguuuud nå blir jeg faktisk _flævv_ hvem er jeg). Alt dette har jeg handlet over de siste månedene, så har ventet på det siste for å vise frem her inne. Som dere kaaaanskje ser begynner jeg å bli klar for sommer

KJOLER ZARA

Altså jeg har åpenbart en greie for rosa kjoler om dagen, sist “shopping-innlegg” viste jeg jo frem en annen rosa kjole fra Rotate, haha. Alle disse tre er fra Zara i litt forskjellig vibe, den helt til venstre gir meg litt annais-17-år-vibe, så den var jeg litt i tvil om jeg skulle beholde. Meeeen som jentene sa: det er bare å kle seg som at man er tenåring så lenge man kan (vet ikke om jeg kan enda jeg, men det skiter jeg i hrheeehe)

BIKINI HM

Oneshoulder bikinitopp i den nydeligste fargen

KORT KJOLE ZARA

LANG KJOLE HM

Så to kjoler i litt samme stil – den korte var jeg også litt i tvil om jeg skulle beholde, men tror den kan bli veldig fin når jeg blir litt brun. Også en lengre “silke”-kjole med oneshoulder, denne er mye finere på enn hva det ser ut som på det litt stusselige bildet der hahaha

HÅRKUR KERASTASE, HER

Denne kjøpte jeg hos frissa i går! Har ikke brukt hårkur på sikker et halvt år, så det var på tide at jeg fikk kjøpt meg en ny en. Denne sa Marte (altså frisøren min) var sjuuuukt bra så da ble det den hihi gleder meg til å prøve, håret mitt trenger litt pleie

VESKE ZARA

Også denne gærningen, som minner meg om da jeg var … 7 år? Hahaha elsker den

ØREPYNT PIECES

SMYKKESKRIN MONICA VENADER, HER

CHUNKY HOOPS MONICA VENADER, HER

Så denne nydeligheten! Den fikk jeg just in time for min lille ferie, sammen med de chunky hoopsene som henger helt til høyre. Selve reisebeholderen er noe av det fiiineste jeg har sett – perfekt størrelse og i sjukt bra kvalitet!

Nå driver jeg og pakker litt, i morgen reiser jeg nemlig til Oslo! Der skal jeg være noen dager, før jeg og Erica reiser på feeeeriiii! Det tenker jeg å fortelle mer om senere, ha en nydelig onsdag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg