MIN SISTE SHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   M O N I C A   V I N A D E R

Hei og god mandag alle sammen! For meg er det 100% tirsdag i dag, da min søndag gikk til både å trene og å jobbe, noe som er ellers veldig uvanlig på meg på søndager, haha. Jeg kom hjem fra Oslo på lørdag, så lørdagskvelden ble brukt på å pakke ut, vaske klær, spise thaimat og se på serie. Noe som var skikkelig deilig etter en uke med masse festing. Tenkte prøve å få til et lite recap-innlegg med bilder fra Oslo i morgen kanskje, da det var en skikkelig gøy uke!

Men i dag tenkte jeg å vise dere min siste shopping! 

BIKINIER H&M

Herreguri som jeg elsker bikinier. Jeg blir helt besatt av det hahah!!! Sikkert en blanding av at det er såå mange fine, men også at det er et plagg som bare understreker at sommeren er her og det er gooood vibes

TRENINGSTOPP H&M

Enkel treningstopp fra HM, men den ser superlyx ut i stoffet og jeg slipper å ha BH under!

GULLKJOLE GINATRICOT

Fant denne gull-beach-kjolen på Ginatricot da jeg var der her om dagen – den er litt gjennomsiktig så blir nok mer brukt til stranda og strandfest-settinger enn til hverdags. Men sååå fin!!!

BODYER ZARA

Disse anbefalte en venninne til meg, og jeg må bare anbefale den videre! Zara har en del bodyer og topper inne i det stoffet her nå, og det _er_ så behagelig. Jeg har disse bodyene i tre farger nå, elsker de!

KJOLE ZARA

Så til denne nydelige kjolen! Superlett og sommerlig. Brukte denne i minnestunden til Tuva også (hvor det var litt blomster-tema), så kommer til å tenke på hun hver gang jeg bruker den.

VITAMIN C SERUM DR. GREVE 

Jeg har hørt såååå mye om de nye produktene til Dr. Greve?? Jeg har liksom ingen forhold til det merket fra før, men plutselig hørte jeg masse om hudpleien de hadde lansert, særlig retinolen. Selv holder jeg meg laaangt unna syrer og slikt nå på sommeren. Men jeg elsker å bruke vitamin C når det er sol og sommer, og bruker vanligvis denne (den er SÅ sjukt bra). Men tenkte å prøve en billigere variant, så da ble det denne! Den er uten lukt og i en gel – har bare brukt den i 1-2 uker enda, men let me know om noen har prøvd den??

ARMBÅND MONICA VINADER, HER

 Nye armbånd!!! Jeg har blitt ei skiiiikkelig armbånd-kjerring, jeg elsker det sååånn, særlig disse små og tynne “disco bracelets”. Dette er belagt i 18 karat gull. Om dere har tynne håndledd som meg kan jeg absolutt anbefale dette da det har hull ganske langt inn slik at det kan strammes en del ♥ Men også hull lengre ut så det passer veldig mange størrelser

ANKLET MONICA VINADER, HER

Ooooog til slutt – matchende anklet! Jeg har elsket anklets siden jeg var barn!!! Dette skal pakkes med når jeg skal til Italia, sååå fint. Jeg har blitt veldig glad i å bruke smykker til hverdags, altså 24/7 – både når jeg bader men også når jeg glammer. Dette er pittelitt stort til meg så det henger litt ned på selve foten, så om man har veldig tynne ankler så kan det være lurt å ha in mind

H A   E N   F I N   M A N D A G   ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg