MIN SISTE SHOPPING!

ANNONSELENKER LYKO, NORDIC NEST, ROYAL DESIGN

Hei og god torsdag alle sammen! Eeendelig har jeg fått samlet sammen alt til dette innlegget – har tenkt å lage det leenge, men måtte vente på noen pakker i posten and all that jazz. Men nå er vi her – mitt favoritt-type innlegg: min siste shopping, haha. Det er bare noe så veldig precious med å enda sitte å lage det, meeen jeg elsker også når andre lager det (eller gjør det på Instagram feks) så ja nei veldig koselig. Jeg må bare advare om at noen av bildene i dette blogginnlegget er seriøst så NOOB at det burde ikke vært lov, men å ta bilde av klær som ikke er på kroppen med speilrefleks er altså en challenge. Så ja det ser ut som jeg er 13 år gamle annais noen steder her hahaha

Men ja! Litt shopping innen interiør, sminke og klær letsss gooo:

PUTETREKK FINE LITTLE DAY, HER

Altså. Hallo verdens kuleste pute? Sofaen på tv-stuen er jo ganske “plain” og skandinavisk i looken, så jeg tenkte å gjøre den litt mer “cosy” med litt diverse puter, da det er jo en tv-sofa så man må kunne legge seg litt nedpå. DENNE ER HELT FANTASTISK ELLER?! Vet ikke om man ser det men folkene er brodert på og i så fin kvalitet! Ser den også finnes i mange ulike mønstre – surfing, fotball, ski, golf, ja nei veldig up my alley den puta der

LYSESTAKEN LITEN POLS POTTEN, HER

LYSESTAKE STOR POLS POTTEN, HER

Disse lysestakene har jeg jo allerede vist litt på Instagram – endelig er de mine! Har hatt lyst på disse siden jeg flyttet første gangen typ, så kanskje i 4 år? Nå har jeg begge størrelsene jeg ville ha (syntes ikke den aller største er like fin), og blir glad hver gang jeg ser på de. Det er jo liiittt stiv pris på de men nå ser jeg de begge har en ganske nice pris så det er jo et tips om man er fysne på de!

STEKEPANNE OUR PLACE, HER

Hahaha ok nå er det *veldig* mye jeg er *veldig* fornøyd med, men: jeg er så fornøyd med denne stekepannen!!! Prøvde den i forigårs da jeg lagde lasagne, og det tror jeg på ekte er den beste stekepannen jeg har prøvd. Ingenting brant seg, satte seg fast, og ja nei en drøm å steke i. Det er veldig bonus, fordi jeg bestilte den jo først og fremst fordi den var dritfin, haha. En anbefaling!!

VANNKARAFFEL DEPARTMENT, HER

Denne tror jeg jeg kommer til å bruke litt som vase også jeg ass, for wow så fin! Et smykke av en vannkaraffel, fikk instantly lyst til å lage noe limonade eller noe sånt i sommer med massemasse isbiter i i denne haha

VASE FRETEX

Fant denne skatten på Fretex for noen uker siden og ble så fornøyd! Elsker den organiske formen, og selv om det er et helvette å faktisk plassere blomster i den (den er jo så bred i “hølet” haha), syntes jeg det var et supergodt kjøp.

THE INKEY LIST RETINOL

TARTE ULTRA CREAMY CONCEALER

THE INKEY LIST HYALURONIC ACID SERUM

  Sminken jeg kjøpte i Spania! Har hørt så masse bra om The Inkey List, så da måtte jeg shoppe litt diverse å prøve. Har enda ikke prøvd de da jeg bruker en annen retinol og hyaluronsyre at the moment som jeg må bli ferdig med. Concealeren derimot har jeg prøvd og likte den så godt! Har den “vanlige” Tarte sin Shape Tape concealer og syntes den kan bli liiitt tykk med litt for mye dekk til hverdags for meg, og denne var mye tynnere og veldig creamy som navnet sier. Fornøyd (selv om den er miiiiini haha)!!

SHAMPO KERASTASE, HER

BALSAM KERASTASE, HER

Påfyll av min fav shampo og balsam at the moment! 

KJOLE ZARA

Hahahaha her kommer et av de noob-bildene mine gitt! Jeg sjekket ut salget til Zara her en dag og fant supermye fint – denne var jeg liitttt i tvil om, men valgte å beholde den da jeg tror den kan bli veldig cute til sommeren. Kjøpte også en knallrød skinnbukse som jeg tok bilde av men som forsvant i overføring til maccen så deeen får jeg da ikke vist men: den var dritkul

TOPP ZARA

Dere vet annaisen og en god magetopp, jeg klarer ikke la være! Denne også fra salget til Zara

BADEDRAKT H&M

BIKINI H&M

Avslutter med de to værste bildene av de alle hahaha helvette . Jeg skulle egentlig lage kollasj men kollasjprogrammet mitt ♥ Picasa  finnes jo fanken ikke lenger. Hahahha JA jeg er faktisk så OG’ blogger som redigerer kollasjer i Picasa og bruker enda Gimp. Wow 2009 ringte

Håper dere likte innlegget da !! Koselig at det enda er folk her inne ass. Det er veldig koselig. Nå skal jeg begynne å pakke baggen, for jeg reiser på fjellet i morgen – ha en fiiiin helg når den kommer

8 kommentarer

Siste innlegg