MIN SISTE SKOSHOPPING

A N N O N S E L E N K E R   J U N K Y A R D ,   N E L L Y

Det virket som det var stemning for å dele med dere mine siste skokjøp den siste tiden, så da gjør jeg det. Jeg skulle egentlig poste dette innlegget i helgen eller neste uke en gang, men da jeg satt å skrev det nå, så jeg at et av parene var på et veeeldig bra tilbud i dag, så da ble det i dag heller, haha. Okei Anna takk for deg

 

B O O T S E N E   F I N N E R   D E R E   H E R   O G   H E R 

 

Dette er da skoene jeg snakket om over, de er faktisk på 30% (!!!) kun i dag, da Nelly har Pink Week (så de er på 20% ut uken). Litt surt da jeg kjøpte de på fullpris for en uke siden, haha. Jeg var veldig i tvil på hvilken modell jeg skulle kjøpe, men gikk for den plaine. Har lett etter slike sko oooveralt, og enten er de sviiiindyre eller så er de utsolgt. Så ja, fikk faktisk mine i dag – de kjøpte jeg meg første dagen med tvungen karantene, haha. Veldig fornøyd, og absolutt verdt pengene. Kanskje pittelitt små i størrelsen, jeg kjøpte min vanlige størrelse (37), men de klemte pittepittelitt på storetåa, men det går akkurat.

 

 

J O G G E S K O E N E   F I N N E R   D E R E   H E R 

 

Så til denne nydeligheten her! De fikk jeg brukt èn gang – det var skoene jeg gikk med sist jeg var utenfor huset, haha. Disse satt veldig veldig mye finere på foten enn hva jeg hadde trodd – selv om de er ganske så chunky ser liksom foten enda cute og liten ut, om dere skjønner?? Hahaha. Fikk masse komplimenter for de da jeg brukte de, og gleder meg til å få brukt disse igjen når jeg er ferdig med karantene. Disse også er kanskje litt små i størrelsen. Disse ser jeg også er på tilbud akkurat nå, haha! Men hvis dere skulle finne noe annet fint på nettsiden gir koden ANNAIS20 dere 20% off alt (bortsett fra salg, deal og kampanje).

 

 

J O G G E S K O   K J Ø P T   P Å   T I S E

 

Så til denne godbiten, som jeg kjøpte på Tise for noen uker siden! De er egentlig ikke i min størrelse, men jeg har en lignende modell i hvit som ble for store i min egen størrelse, så da gamblet jeg litt. Disse er altså i 36, men de passet heldigvis! Litt trange, men men. Det går helt fint når de er så kule, haha. Og ikke minst – 300 kroner for et par sko! Å kjøpe brukt er virkelig helt genialt (men kanskje noe man skal vente litt med nå om dagen <3 Jeg kjøpte som sagt mine for to uker-ish siden).

 

Merker nå at jeg har skrevet at alle de nye skoene mine er litt trange, kanskje det bare er foten min som har vokst sånn plutselig, etter 13 år med samme skostørrelse, haha (tror nok ikke det tho). Håper dere likte innlegget, selv elsker jeg å lage (og lese andre sine) slike innlegg. Og ikke minst – god helg alle sammen! Selv skal jeg gjøre mitt ytterst beste for å få helgefølelsen, og har planer om å bestille mat på døren, se på serie og kose meg med en øl i kveld. Men først er det litt jobbing. Håper alle har det fint!

 

H V I L K E T   P A R   L I K T E   D E R E   B E S T ?

 

 

10 kommentarer
    1. Hei! Skal ha eksamen i både statistikk og bedriftsøkonomi om ikke så lenge, og lurer bare på om du har noen tips til hvordan forberede seg best mulig? 🙂 Blir mest sannsynlig hjemmeeksamener begge to…

      1. heihei! statistikk – gjør gamle eksamensoppgaver!! det var der det “løsnet” til meg til slutt. bedøk også jobbet jeg bare på med oppgaver, til det til slutt satt. nå er det en stund siden jeg hadde begge to så husker ikke heeelt, så ble litt vanskelig å gi noen konkrete tips annet enn det, haha… <3 MASSE lykke til!

    2. Skal ikke se bort i fra at føttene dine kanskje har vokst, for mine vokste plutselig en hel skostørrelse opp nylig enda jeg nettopp ble 23 år!! Så måtte typ kjøpe helt nye forskjellige skopar haha…. Sikla på bootsene der du har kjøpt og bruker jo egentlig den eneste størrelsen som er på Nelly ser jeg, men om du sier de er litt trange så måtte jeg jo gå for det jeg har vokst til haha… jaja!

      1. haha serr??? fanken så RART. jeg prøvde noen av de gamle skoene mine nå for å sjekke, og de passet enda som vanlig så ser ikke ut som de har vokst heldigvis, haha. så sjukt stress det hørtes ut, haha!

    3. Men hvordan henter du pakkene på posten om du er i karantene? Haha jeg har pakker som venter på meg sjæl og må vente til neste uke:(

      1. jeg får venner til å hente de, ofte samtidig som de handler mat for meg <3 kan hende du må skrive en fullmakt å sende et bilde av til vennen din for at de skal få den ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg