MIN SMINKE PÅ 17 MAI

ANNONSELENKER LYKO, FREDRIK & LOUISA

Jeg fikk et spørsmål forrige uke om jeg kunne lage et innlegg med sminken jeg brukte på 17e mai, så det tenkte jeg å gjøre i dag! Jeg var veldig i tvil særlig på hudsminke, da det hadde mye å gjøre med været. Nå ble jo været sånn som i dag – DRITvær med regn, sinnsyk vind og helt grått ute haha. Men ja, let’s go!!

SOLKREM DENNE

GLOWING BASE DENNE

FOUNDATION DENNE BLANDET MED DENNE

CONCEALER MAKE THE MAKE CERAMIDE ELASTIC CONCEALER

SETTINGPUDDER HER

KONTUR MILK CONTOUR STICK

BLUSH MAKE THE MAKE VITAMIN E BLUSH 

SOLPUDDER CAIA GOLD COAST BRONZER

HIGHLIGHTER CAIA PORTOFINO 

BRYN BDB MICRO BROW PENCIL

MASKARA HER

LIPLINER CAIA LOVISA

LIPGLOSS/LIPSYL DENNE

Troooor dette var alt! Sminken holdt seg egentlig veldig bra, men det gjør den som oftest alltid når jeg bruker den foundationen fra Fenty da den har en del dekk og holder seg syyyyykt bra. Men jeg ville ha litt mer naturlig resultat, så blandet med en skin tint!  Tror det eneste jeg touchet opp var leppene, og der bruker jeg som dere ser en sovemaske, haha. Den er virkelig verdens BESTE, pluss at den ser såååå fin ut på leppene, så jeg bruker min både på natt og dagtid. Om dere har noen spørsmål bare spør!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg