MIN SMYKKEOPPBEVARING

A N N O N S E L E N K E   G L I T T E R

I helgen organiserte jeg litt i smykkene mine! Jeg har det ganske “på stell” på det området fra før, men fikk jo et smykkeskrin i posten her om dagen som jeg ville prøve å ta i bruk. Var litt i tvil om jeg skulle ha det stående “fremme” eller heller fortsette å ha ringer osv i forskjellige små skåler. Men nå er mine mest brukte ringer ++ lagt nedi, og syntes det er veldig fint, og ikke minst oversiktlig! Knipset noen bilder til dere for å vise, og tok i samme slengen bilder av resten av smykkeorganiseringen min, da jeg har en god del og de er litt forskjellige plasser.

S M Y K K E K S R I N E T   F I N  N E R   D E R E    H E R

Her er jo da smykkeskrinet – her har jeg ringene mine, pluss små øreringer og mine tynneste armbånd som jeg bruker til hverdags. Det er noe med hodet mitt som bare STEMMER når jeg ser ringene ligge sånn – det går også an å ta ut den delen av smykkeskrinet og bare ha den liggende fremme også!

 

S M Y K K E S T A T I V   H M   H O M E

Her har jeg alle smykkene mine! Elsker et slikt smykkestativ som gjør at jeg kan se alle sammen hengende med litt mellomrom. Her har jeg i tillegg armbåndene mine i gull-“chains”. Skjellet ved siden av brukes til hårstrikk og er fra Bali, skulpturen har jeg laget selv, og bildet er brodert av @broderinfluencer <333

Denne skuffen har jeg sikkert vist før – denne er en del av klesskapet og kan dras ut og inn. Her har jegstørre øredobber stort sett, pluss noen litt større, mer crreeezi armbånd, lol, haha.

Sammen med smykkeskrinet på sminkebordet står denne boksen med klokker i! Jeg burde vel egentlig solgt noen av de de da de ikke brukes, men det er noe med meg som bare ikke får gjort det. De er så fine, og jeg har supermange fine minner med mange av de. Jeg er i en periode hvor jeg ikke bruker så alt for mye klokker – men det kommer nok en dag hvor jeg begynner mer igjen! Og jeg er superglad i klokkesamlingen min Den jeg bruker mest at the moment ligger på den ene krukken min, oppi der har jeg hårspenner!

En liten close up – jeg ville bare vise dere to nye smykkeanheng! Kirsebæret ønsket jeg meg til jul og fikk av søsteren min, det er fra Stine A om jeg ikke tar feil. A’en kjøpte jeg selv, og trooor kanskje den er fra samme merke? Begge er uansett fra Shine i Trondheim

 

7 kommentarer
    1. Så stilig at du har laget skulpturen selv, om du skal lage flere, kunne du laget et innlegg om det? <3 Dødskult!

      1. tusen takk! du jeg lagde den da jeg gikk på barnevern og vi måtte ha noe obligatoriske timer med håndkunnskap, så blir nok ikke å lage det igjen med det aller første, haha… <3<3 men koeslig at du syntes den var fin!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg