MIN SOMMERSHOPPING: KLÆR!

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   A N O T H E R   S T O R I E S

Da var jaggu meg sommerferien over for min del. Klokken 07.45 gikk alarmen min av, og jeg maktet det ikke, haha. Jeg kom meg heldigvis opp en time senere, og kom til andre time av forelesningene. Det får være godt nok på første skoledag etter nesten tre (!!!) måneder med sommerferie. Jeg merket at jeg hadde glemt litt den gode følelsen man har ved å stå opp tidlig, komme seg av gårde og sitte i forelesning. Derfor var første dag tilbake litt hard, men så kjapt man er over den første, blir det som regel bedre.

Uansett! Jeg pilte rett hjem etter skolen for å ta disse bildene, nemlig av klesshoppingen min fra i sommer (for ordens skyld: ja jeg har fått noen av plaggene sponset men kaller det likevel shopping, haha). Etter dette innlegget skal jeg også ta bilder til DIY-skostativ, så det blir litt innhold på denne bloggen, høhø. Jeg har også meldt meg på en SPORT (frivillig, for første gang i mitt liv) som jeg skal på i kveld, SPENNENDE… Forteller dere mer senere!!

J A K K E   N L Y ,    H E R

 

Jeg mååå starte med min absolutte favoritt, nemlig denne “shacketen”, som det tydeligvis heter? Jeg bestilte den egentlig til fashion week, men den er ganske tykk i stoffet og varm, så det ble alt for varmt. Nå har jeg endelig fått brukt den, og hadde den på meg på fotballkamp i surt vær i helgen. SÅ FIN! Ser den er utsolgt akkurat nå, men vet den kommer inn igjen så legger ved link. Ser den også er å få i svart, så spørs bare om jeg må bestille meg den også. Ser også den er utsolgt atm, så har ingen link på den <3

 

K J O L E   &   O T H E R   S T O R I E S ,    H E R

 

Denne kjolen er ett av to plagg jeg shoppet i København! Jeg har ikke vært så fan av & other stories som alle andre, har liksom aldri funnet så veldig mye fint der. Men Erica fikk dratt meg med inn, og det er jeg såå glad for – se på denne nydeligheten?! Og den fargen!?? Hahah den er litt skitten på disse bildene da jeg presterte å søle mat på den, høhø..

 

K J O L E   G L A M O R O U S ,    H E R  

 

En kjole som er veldig lite typisk meg, men som jeg syntes var sååå cute. Elsker slik fasong på kjoler, de sitter så godt, og former kroppen så fint. Har enda ikke fått brukt denne, men gleder meg til anledningen byr seg haha <3

J A K K E   M I S S G U I  D E D ,    H E R

 

Ei som begynner bli klar for høsten, haha! NÅ har jeg mer en nok av teddyjakker, men da jeg så denne croppedversjonen ble jeg helt forelsket. Elsker teddyjakken jeg har fra før, og nå er jeg mer enn fornøyd med å ha en lang og en kort <3

 

K J O L E   N L Y ,   H E R 

 

Denne er det leeenge siden jeg bestilte, men har helt glemt å vise den! Var litt i tvil på den, men må si jeg ble positivt overrasket. Superbehagelig og ikke minst kule detaljer på den <3

 

S H O R T S   S A M S Ø E   S A M S Ø E

 

Denne shortsen kjøpte jeg i Kragerø på en random butikk der, hvor den lyste mot meg på salg-stativet. Tror jeg betalte 200,- for den, superkupp! Så denne er nok ikke å få tak i lengre, tipper jeg 🙁

 

K J O L E   N L Y ,    H E R

 

Eeendelig fikk jeg tak i denne, haha. Den har vært utsolgt på Nelly såååå lenge, men nå ser det ut som de har fylt opp lageret på den. Enda en off the shoulder, som igjen sitter veldig fint på kroppen <3

 

B U K S E   N L Y ,    H E R

 

Det samme gjelder denne – har også vært utsolgt i min størrelse kjempelenge, men endelig fikk jeg tak i, haha. Veldig kul bukse, og like kul med alt fra bh til en hoodie.

 

T I G H T S   A I M ‘ N ,    H E R

 

Denne har jeg jo vist dere så vidt før, men må ha den med her også, haha. Denne fikk jeg selv anbefalt av Erica, men kviet meg litt med å bestille den da jeg trodde den skulle bli for kort (som ALLE tightser blir). Men materialet på denne er superstrechy, men tykt (litt som i Nike Legend), som gjør at den sitter som et skudd. Det er også ribbestrikk, så funker like bra til trening som til hverdags. Anbefaler denne!!

 

B U K S E   2 N D   O N E 

 

Også en bukse, som jeg også kjøpte på salg på en random butikk i Kragerø, haha. Denne var litt dyrere, og ble ødelagt SAMME DAG som jeg kjøpte den, haha. Den er i litt jogge/silke-aktig stoff, og da Melis hadde sittet på fanget mitt i 2 minutter var den helt ripet opp og nuppete. Så kanskje sommerens bomkjøp, selv om den er veeldig deilig og kul, haha 🙂

 

H Å P E R   D E R E   L I K T E   I N N L E G G E T   < 3

8 kommentarer
    1. Er shacketen i ett type «kåpe stoff»? Passer den liksom til å bruke høst og vinter som en litt finere jakke. Tenker i forhold til stoff og varme!
      Utrolig fin😍

      1. ja, den er i ganske tykt ullstoff, så det vil jeg absolutt si <3 kanskje ikke heeelt vinterjakke, men om man har tykke klær under blir den nok å fungere til ganske langt ut på høsten ja, kanskje starten av vinteren <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg