MIN SOMMERSHOPPING: TING

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K ,   K I C K S

Det virket som flere ville se hva jeg har shoppet i sommer! Old school blogging som minner meg om mine første blogginnlegg som gikk veldig “mine feriegaver” og så videre, haha. Håper dere syntes det er gøy uansett <3 Jeg har også shoppet litt klær, men det tenkte jeg å ta i et annet innlegg!

 

” J E N N A ”   S O L B R I L L E R    H E R

L E O   S O L B R I L L E R   Z A R A 

 

Nye solbriller! Jeg har lenge tenkt på å kjøpe Celine sin Aubrey-modell i den største størrelsen, men syntes liksom de blir litt for små da jeg har veldig stort hode og stort ansikt. Men plutselig en dag kom en venninne med de perfekte og de var superbillige! Jeg må jo si jeg er litt i mot helt kopier, men akkurat denne måtte jeg bare kjøpe. I alle fargene, haha. Er SÅ skjeldent jeg finner solbriller som kler meg. I tillegg har jeg vært så idiot å ta med begge Celinebrillene mine på stranda og slikt, som gjør at de kjapt blir ripete. Da er det nice å ha noen litt billigere varianter!

 

 

B O R R E L Å S S K O   H E R 

C H U N K Y   S N E A K S   H E R

 

Litt nye sneaks! Borrelåsskoene er nye favviser, som dere kanskje ser er begge to ganske godt brukt allerede, haha. Tenk at JEG kom til å eie flere par chunky sneaks, det er progress ass

 

 

 

C L E A R   H E E L S   Z A R A

R Ø D E   H E E L S    H E R

 

Så til to av mine kanskje største favoritter av innkjøpene. Begge disse har en veldig lav hæl, men ikke så lav at det ser corny ut på foten. Begge er også så simple og klassiske at de sitter helt nyyyyyydelig. De røde brukte jeg på fashion week, og de gjennomsikte brukte jeg på byen i helga. Elsker!

 

 

P R I M E R    H E R

 

Denne var det en annen venninne som tipset meg om da hun virkelig glødet på vorspiel. Jeg måtte vite hemmeligheten, og da var denne en del av pakken. Så da måtte snuppa (meg) ha meg den på tax free. Har brukt den to ganger allerede og må si jeg er fornøyd!

 

 

C O N C E A L E R   T A R T E 

 

ENDELIG har jeg fått med meg hypen om denne. Har sett denne concealeren typ oooover alt, men aldri fått prøvd den da man må handle på nett eller på Sephora. Kjøpte denne på Sephora i København og er viiirkelig fornøyd og forstår absolutt hypen!

 

 

B L U S H   /   B R O N Z E R   N A R S

 

Jeg benyttet også til å kjøpe et annet hype-produkt, nemlig Nars sin orgasm-blush! Jeg bruker ikke så mye blush, så å bruke 400 spenn på en blush var litt too much. Så da kjøpte jeg denne duoen med en bronzer i også, så jeg får prøvd de begge to før jeg eventuelt kjøper full size <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg