MIN TYPE DAG

A N N O N S E   N E L L Y ,   N A – K D

  

 

G E N S E R   N A – K D ,    H E R

B U K S E   L E V I S

S M Y K K E   N A – K D ,    H E R

S K O   D U F F Y ,    H E R   

 

Herregud, for en dag. Kom akkurat inn døra her hjemme, og har mest lyst å legge meg ned på sofaen. Men før jeg tar helg tenkte jeg å stikke innom her å oppdatere dere! Nå har jeg kommet såppas langt i skoleuka at jeg begynner å virkelig sette pris på tidlige forelesninger, samt se verdien å ikke sove over første time. Det har virkelig vært en så bra dag, selv om jeg bare har gjort obligatoriske ting, haha. Dagens forelesning var sååå interessant og kul, og ville nesten ikke at den skulle ta slutt. Videre dro jeg rett på podding, hvor jeg seriøst lo så mye, samt spilte inn noe jeg tror blir en veldig bra episode. Jeg og madammen Erica hadde også planlagt å shoote litt samarbeid etter podd, noe som ble superbra! Rutta som vi har blitt hadde begge med skift i sekken også, så da ble det masse nydens bilder i tillegg. Nei sånne dager ass, hvor man får gjort masse og satt pris på det – det er noe!!

Nå skal jeg hjem å spise taco og ta helg. Håper dere har hatt en fin uke og får en fin fredag, så blogges vi i morgen <3

5 kommentarer
    1. Hei Anna <3 Du er altså så fiiin! Digger deg.

      Har du noen andre anbefalinger til lapper enn Alarmy? Begynte med den i dag, og herregud – det er UMULIG GØØØRL å ikke stå opp, hahaaha

      Ønsker deg en super helg! Du er fab af

    2. Haha, da jeg leste overskriften begynte jeg å synge på den “det e min dag i dag, herregud, for en herlig daag”-sangen, og da var det gøy å lese første linje i innlegget ditt :O

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg