MINE INDRE DEMONER

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y

Hei mine fine, og god lørdag! Her inne på bloggportalen har det ikke skjedd noen oppdatering siden sist, så å sitte å skrive et blogginnlegg gir meg jo grøsninger fra topp til tå (legg meg til på snap for å se hvordan det ser ut når jeg blogger, der heter jeg annaedwi). Jeg har prøvd å skifte nettleser også, men det ser jaggu ut til å ligge her inne på WordPress (så dere som driver teknologien for blogg.no PLS fiks dette???). I dag sminket jeg meg og prøvde å pynte meg, men ikke til særlig stor nytte. Om dagen føler jeg meg bare ikke fin, og er veldig hoven i ansiktet hver morgen (hvem prøver jeg å lure: og resten av dagen). Ellers har jeg jo også begynt å gro horn som dere kanskje ser!! Herregud så depressivt dette innlegget kommer til å bli, men denne bloggplattformen gjorde meg f.o.r.b.a.n.n.a, og alt som er dårlig ble veldig fremhevet nå, hahaha. Blant annet bildekvaliteten på bildene under?? UNNSKYLD MEG MEN HVA

Jeg har egentlig hatt en veldig fin dag. Jeg og kjæresten var i byen, noe vi skjeldent er. Tittet litt, shoppet litt og tok en kaffe. Jeg skal snart hjemover til familien for å spise litt spekemat og drikke rødvin, så en rolig kveld på planen. Det passer innmari bra i og med at jeg er blitt kjempeforkjøla. På toppen av det hele, liksom. Nei jeg føler meg virkelig ikke helt topp om dagen, men men. Sånn er noen dager! Jeg ser allerede hvor sutrete og kjip jeg er i dette innlegget, og beklager det. Jeg hadde egentlig bare tenkt å ønske dere en fin lørdag videre, men det ble jaggu en liten utblåsning her også. Når tekniske ting ikke fungerer som det skal ……. da utløses den indre demonen hos meg


K Å P E 
  B I K   B O K 

T U R T L E N E C K    H E R  

B U K S E   T O P S H O P  

 B O O T S    H E R

 

 

10 kommentarer
    1. Du ser fankern meg bra ut selv om du gror horn i panna!! Hvis det er en trøst kan jeg ikke komme på en eneste gang jeg har tenkt at du er mindre fin, selv ikke når jeg leser innleggene med bildene som aldri kom på bloggen <3 og godt nyttår forresten! Gleder meg til å følge deg gjennom dette året også <3

    2. Du er alltid fin Anna <3 ikke tenk på det! Alle føler det slik en gang i blant, og det er lov å klage. Klag alt du vil, det viser bare at du er menneskelig du også. Håper du får en super helg videre!

    3. Du ser jo helt nydelig ut?! Elsker elsker outfiten, du er så flink med antrekksbilder!! Håper du får en fiiin tirsdag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg