MINE SISTE 24 TIMER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D

K J O L E N   M I N   F I N N E R   D E R E   H E R

S K O E N E   M I N E   F I N N E R   D E R E   H E R

V E S K E N   M I N   F I N N E R   D E R E   H E R

 

Hei og hopp og goood søndag! Ovenfor har dere noen bilder fra mitt siste døgn, som virkelig har rast forbi. Jeg skjønner ikke hvor timene har blitt av!!! I går sjekket jeg inn på hotell, og fikk faktisk tatt en treningsøkt! Rett etter trening suste jeg ut i regnværet, svett, sminkefri og on the hunt for wine, hahaha. Jeg skulle i bursdag, så da måtte litt ærend gjøres også. Jeg satt meg i lobbyen og fikk jobbet en god del også, før jeg fikk glammet skrotten og bevegd meg til Rebekka. Det var en såååå koselig kveld, og så koselig å få møtt masse nye folk. Vi dro på Christiania, og dang de spiller bra musikk der?? Ok nå ramser jeg bare noe jævlig opp takk for meg

Nå har vi kjøpt inn sjokomelk, jordbærmelk og mengder av brus (fullsjuk-gjengen) og skal starte se en serie. Sorry for kjedelig blogginnlegg, men merker hjernen min er litt på oppramsings-modus – pluss at jeg gjorde myyye lok i går men det må jeg vente med å fortelle til podden hahahaha. Ha en fin søndag videre ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg