MISTENKSOMT ENKELT

Hei og goood fredag alle sammen! Dette innlegget startet jeg så vidt på i går, men så ble det litt for travelt så jeg rakk ikke poste noe. Jeg hadde full skoledag, etterfulgt av en treningsøkt før det ble middag med Erica. Vi lagde en pasta hun hadde sett på Tik Tok – den var så enkel at vi begge var typ mistenksomme, haha. Det var olje, cherrytomater, krydder (salt, pepper og oregano) og en blokk med fetaost som sto i ovnen i 30 minutter, og etter det tok vi den ut og helte nykokt pasta i, fersk basilikum og rørte alt sammen. Kjempegodt til å være så lettvint, og kommer absolutt til å gjøre det igjen – perfekt på hverdager!! Ellers ble det baaare skravel resten av kvelden, veldig koselig

 

Genseren har mamma strikket! Så aner dessverre ikke noe om oppskrift og slikt : (

I dag har jeg støvsugd her hjemme, vasket klær, og skal nå sette i gang med litt jobb. Før det blir heeeeelg, med nydens taco og godteri. Jeg merker selv hvor utrolig kjedelig dette blogginnlegget var å lese??? Hahaha veldig oppramsende og boring AF men men jeg er litt boring AF om dagen

G O D   H E L G   

 

11 kommentarer
    1. Hei Anna! Syns å huske å ha lest at du kun striper håret 1 gang i året, så lurer på om du tar fargeskyll utenom dette, for å beholde den kaldt lyse fargen? 👱🏼‍♀️💛

      1. heii <3 nei jeg tar ingen skyll nei!! men håret mitt er ganske lyst naturlig, så når solen titter frem på våren begynner håret å lysne helt frem til sola forsvinner på høsten, så det er stort sett det som gjør at jeg ikke trenger stripe det mer <3 <3 også bruker jeg litt blåshampo her og der!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg