MITT BESTE FEILKJØP

A N N O N S E   R O Y A L   D E S I G N

 

L A M P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

A N S I K T S K O P P E N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

I give you – mitt aller beste feilkjøp noen sinne??? Har dere sett noe så vakkert av en lampe? Nå skal det sies at det ikke ble helt feil, for jeg skulle egentlig ha akkurat samme lampe – bare taklampe (denne her). Den skal henge i taket på det rosa soverommet mitt, og jeg var så nervøs for at rosafargene ikke skulle gå sammen. Det gjorde de heldigvis, så nå er taklampen også on its way, haha. Hva syntes dere om den? Og hva syntes dere om plasseringen? Jeg vet ikke om det blir litt “trangt”, men dette er den eneste plassen i leiligheten det er plass til den. Når jeg får taklampen på plass kan det hende jeg selger/gir bort denne, det blir kanskje litt mye med to stk ganske gærne lamper? Hva tror dere?

Ellers finner dere lampen i både sort og hvit, både taklampe og bordlampe <3 Akkurat nå sitter jeg og spiser etter forelesninger og trening. Jeg forsov meg noe hinsides i morges, så det lå godt an til en skikkelig blåmandag, men det gikk faktisk ganske fint! Dagen min har egentlig bare bestått av økonomistyring og meg som prøver å ta armhevninger, så jeg har ikke så mye mer å komme med i dag. Adios mis hijas!!!!

4 kommentarer
    1. Tror jeg er mer fan av taklampen enn bordlampen på det bordet, men det er jo absolutt en smakssak! Utrolig fin stil har du i alle fall <3

    2. Dette er noe jeg helt sikkert ikke hadde likt bare av å se på den på nettet og aldri komt på å klikke hjem, men den var jo super søt! Synes stilen din er så utrolig stilig, og du finner så mye «annerledes»!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg