MITT NYE ARMBÅND

 A N N O N S E L E N K E   C A R A T   L O N D O N

I dag skal jeg vise dere noe jeg har gledet meg sånn til skulle komme i posten, nemlig det nye armåndet mitt! Take a look for HALLO se så fint?!:

SIMONE DIAMOND BRACELET, HER

Da jeg fikk det ble jeg sittende å bare se på det, for det er virkelig det perfekte armbåndet for meg. Tynn og delikat lenke med en 0.25 karats stor labvokst diamant, i pæreform. Jeg har ganske små hender og tynne håndledd så jeg liker best at armbåndene er enklest mulig og ikke gjør så mye ut av seg, og dette er perfeksjon. I tillegg har det en strammemekanisme som gjør at den passer alle størrelser opp til 18cm rundt håndleddet, som gjør at jeg drar det bare inn til å passe mitt håndledd. Det er en luksus for meg da jeg ofte sliter med å finne armbånd med hull langt nok inn, så det var prikken over i’en at den hadde denne muligheten også!!! Det er litt vanskelig å forklare, men hvis dere går inn på nettsiden ser dere det litt bedre – det er den lille kulen som er strammemekanismen!

Selve lenken finnes i både sølv og gull, jeg har mitt i 18K “yellow gold”, da jeg liker gull best på tilbehøret mitt. Om dere lurer på noe mer angående diamanten, gullet osv anbefaler jeg å sjekke på nettsiden – der står alt! Men ja, dere som følger meg på Instagram har jo allerede sett at jeg har vært så utrolig heldig å få dele ut en rabattkode som gjelder hele Carat London, også deres diamanter. Er ikke det helt rått?!

ANNAIS10

G I R   1 0 %   O F F   H E L E   C A R A T   L O N D O N

O G S Å   G E N T L E   D I A M O N D S

H A R   I N G E N   U T L Ø P S D A T O   E N N   S Å   L E N G E 

 K A N   B R U K E S   S Å   M A N G E   G A N G E R   M A N   V I L

 

Så om man skal kjøpe noe ekstra flott til seg selv, noen andre, om man skal fri til noen eller man vil tipse noen som skal fri, kan jo denne rabattkoden være helt rå å få med seg!

Perfekt timing at jeg har fått et arr fra et myggstikk i Spania rett under der, men men, haha. Jeg er så glad i mitt nye armbånd allerede, og skal bruke det absolutt hele tiden! ♥ Nå, etter to år hvor jeg konstant har gått med to armbånd rundt håndleddet føler jeg meg nesten naken uten, så at jeg nå kan gå med dette rundt håndleddet hver dag gjør meg så glaaaad! De to andre har jeg flyttet over til venstre håndledd (om noen skulle lure ??? hahaha ok nå må jeg avslutte her)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg