MITT NYE SKAP

 A N N O N S E L E N K E   E L L O S

Jeg hadde eeegentlig tenkt å vente med å vise dere det nye skapet mitt til jeg fikk tatt noen bedre bilder – men det ble altså sååå innmari fint at jeg klarte ikke vente! Noen husker kanskje jeg fortalte om dette skapet for _mange_måneder siden, for jeg bestilte det faktisk for ….. 7 måneder siden !!! Og det kom ikke før i dag. Hahaha. Jeg bestilte det fra en tysk (?) nettside, men så det kom inn på Ellos for noen uker siden, noe som er sååå typisk, haha. Jeg gruer meg mildt sagt til den tollregninga jeg får, men men, sånt kan man jo ikke tenke på. Men ja, det var forsinket på grunn av COVID tydeligvis, men jeg er uansett superglad for å endelig ha fått det! Det ligner jo litt på det Stockholm-skapet fra IKEA som er superpoppis, men ikke fås tak i lengre – bare at jeg kanskje syntes dette er pittelitt finere også, siden det er enda høyere men samtidig har plass til litt dekor oppå det.

Jeg hadde egentlig tenkt å bytte håndtakene til noen i messing, men nå som jeg skrudde på de orginale syntes jeg egentlig de var veldig fine! Kanskje jeg bytter etter hvert, vi får se

S K A P   B L O O M I N G V I L L E ,   H E R

Hva syntes dere? En annen annen ting jeg også lurer på – hva syntes dere om den grønne veggen? Jeg hadde egentlig tenkt å male veggen hvit da jeg fikk det nye skapet, men ble litt i tvil da jeg begynte å like den grønne veggen igjen mot stråskapet, haha. Nå ser man det jo ikke sååå godt siden bildene er såppas mørke (tok de nå nettopp). Hva syntes dere?

22 kommentarer

Siste innlegg