MITT NYE SPISEBORD

A N N O N S E L E N K E   E L L O S 

Jipppiiii endelig kan jeg vise dere mitt nye spisebord! Det kom jo for 1-2 uker siden, men har ikke fått vist det enda da det ble stående litt i oppussingskaoset, haha. Men nå er det oppe, og har også blitt tatt i bruk en gang i helgen på bursdagsmiddagen min. Da hadde jeg riktignok to (!!!) duker under, hahaha. En voksduk etterfulgt av en fin linduk. Bordet var ganske kostbart så spørs om jeg blir hun crazy middagshosten som passer på at ingen søler, lol. Men jeg skal smøre det inn med noe greier så det ikke er heeelt krise, for bord har man jo for at de skal brukes!

Bordet er fra Bohus, fra en serie som heter SKALA. Der kan man “custom”-designe sitt eget spisebord, da de har masse ulike former, ben, overflater og varianter på bordene sine. Jeg valgte firkantet med avrundede kanter i hvitoljet eik og sorte metallbein. Det er også mulig å dra ut (det var et must for meg å ha et bord som kunne bli langt til å ha gjester), så jeg kjøpte også to ileggsplater så da er det plass til 8 stk rundt det helt utslått. På bildene, og slik bordet står nå, er det èn ileggsplate i, så det kan altså bli enda mindre også. Veldig fornøyd! Faktisk syntes jeg det er litt finere i virkeligheten enn på bildene, vet ikke hvorfor men det kom liksom ikke helt frem?? Hahha. Det er litt mørkere tre i virkeligheten blant annet. ♥ Stolene mine er fra Ellos, de finner dere her

G O D   H E L G   A L L E   S A M M E N ! 

 

2 kommentarer
    1. Sååå fint bord! Jeg føler leiligheten din bare blir finere og finere. Den har jo vært fantastisk hele tiden, men elsker stilen din. Og elsker at du gjør litt og litt og fornyer litt her og der. Det tror jeg er lurt. Jeg holder på å se på møbler selv, så skal absolutt sjekke ut det bordet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg