MOBILBILDEBONANZA

A N N O N S E L E N K E R   BI K   B O K ,   NE L L Y,   J U N K Y A R D

Happy fredag alle sammen! I dag våknet jeg bakis. Var jeg ute i går? Nei. Jeg fikk besøk av jentene, og vi lagde og spiste mat hele kvelden. Til forrett (YOU HEARD ME, FORRETT!!!) spiste vi sommerruller, og etterpå en helt nydelig asiatisk suppe. Denne her for å være helt spesifikk – vi kokte den dog i 2 timer, og byttet ut roastbiff med biffstrimler. Supergod! Det ble jo da noen øller, og det ble en ganske sen kveld. I dag var jeg og Erica på et kjeeempespennende møte – og det første jeg spør om når jeg kommer på resturanten er om de selger sjokomelk. They did not så klart, men hva skal en jente gjørra da når hun er bakis og alt hun trenger er en sjokomelk

Jeg tenkte jeg skulle dele noen mobilbilder med dere fra de siste dagene! Mobilbilde-outfits! Så ønsker jeg alle en helt nydelig fredag videre <3 

T O P P E N  F I N N E R   D E R E    H E R

Maaange som spurte om “badedrakten” jeg hadde på meg på Instastory – det er denne toppen bare i svart! Elsker snittet på denne, den former overkroppen så fint!

 

P A R K A S E N   F I N N ER   D E R E    HE R 

Om noen vil ha tips til en fin og praktisk skijakke – denne! Jeg har den i både rosa og svart, og elsker at den er litt kort. PS: Jeg har enda rabattkode på Junkyard – den er ANNAIS15 og gir dere 15% på absolutt alt (eller ikke salg, deal og kampanje) ved kjøp over 500,-. Den er gyldig til  9 feb <3

 

G E N S E R E N   E R   G A  M M E L   B U K S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

   

H O O D I E N   F I N N E R   D E R E    H E R    T I G H T S E N   F I N N E R   D E R E    H E R

2 kommentarer
    1. hahaha dør av podden og «danseguttanj», måtte faktisk sette på albumet til Sirkus Eliasn bare for å le litt og tenke tilbake på gamle minner????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg