MOBILBILDER FRA KVITFJELL

Hei og god mandag alle sammen! Hva er egentlig værst 1) gå inn i uka med null forventninger, for så å få en dårlig mandag? eller 2) si til seg selv at “i morgen blir garantert en dårlig dag”, for så å få en dårlig mandag? Hahahha. Viktige tanker på en mandags ettermiddag! Jeg sa nemlig til kjæresten i går da han spurte, at starten på uka kom garantert til å bli dårlig. Og altså, jeg har ikke hatt noen eksepsjonelt dårlig dag i dag, men den har bare vært så kjedelig. Jobbing (av den kjedelige sorten, som regnskap og å redigere podd noe som er det kjedeligste jeg vet), med pauser for å sette inn vask nummer fem for dagen i vaskemaskinen. Det kjedeligste av alt er vel at jeg enda ikke har kommet halvveis på “to do”-lista mi for dagen en gang, men men. Nå skal jeg slutte å klage!!!

For det er lett å få en litt halvveis mandag, når helgen var så fin! Jeg blogget jo litt på fredag, men tenkte å dele litt mobilbilder med dere fra helgen også. På fredag lagde vi deilig hvit pizza, drakk vin, tok oss en dupp i jaquzzien, og bare koste oss. Lørdag besto av en aldri så liten gåtur, og aking!! Det var jo litt snø i Kvitfjell, men akkkkurat ikke nok til å ake i bakkene uten å være redd for stein osv, så det ble en kort tur haha. Så var det hjem å fyre opp bålpanna med pølser i brød og en aldri så liten øl! På kvelden ble det biffmiddag og TV-bonanza – med fotballkamp på gutta, før Skal Vi Danse-finale og Maskorama på damerne.

Jeg lagde pasta da vi kom frem på torsdagskvelden

Nydelig hjemmekontor på fredag

Morrakaffen på badet med podcast på 

Denne gangen fikk jeg ligge på hovedsoverommet som virkelig er helt FANTASTISK! Å legge seg til stjernehimmelen og våkne til lyset var bare helt nydelig 

   

 

Solnedgangen begynte da vi hadde fyrt opp bålpanna, perfekt timing! Hele lørdag var det en slags mystisk tåke som kom og gikk hele tiden, så da vi satt og grillet satt vi i skikkelig tåke, men kunne fortsatt se solnedgangen. Det var nesten litt magisk over det!!

Gutta boys varmer seg etter aketur

Inn å slappe av litt, før det var tilberedning til biff

Så det var den hytteturen! Et nydelig avbrekk, og ikke minst så koselig å få sett snø igjen. Da begynte jeg faktisk å glede meg litt til snøen kommer hit også, nå begynner det på en måte å bli tid for det, og ikke sånn irriterende tidlig.

Akkurat nå skulle jeg egentlig vært på trening jeg, haha. Men sånn ble det ikke! Jeg skal ha bilen min på reperasjon imorgen og hadde glemt å levere inn nøklene, så den kjøreturen tok plutselig veldig lang tid. Så her sitter jeg og blogger i stedet for, og skal snart begynne å gjøre klar til litt mandagstaco. Det blir en fiiin avslutning på en ellers kjedelig dag

  

Nok en gang var vi utrolig heldige med været, og særlig fine himler?? Hahaha! Alle hytteturene i det siste har vært stappings av nydelige soloppganger og solnedganger. Her på vei over Dovre på hjemturen i går

12 kommentarer
      1. det var litt vanskelig å få til noen konkrret oppskrift da det virket som den er litt på “gefylen” hhaha!! det var i hvert fall hvitløk, chili basilikum løk og creme fraiche i “sausen” tror jeg, også stekte vi bacon og kylling sammen som fyll <3

    1. Så veldig koselig hytteturen så ut!! så kjekt å gjøre slike ting med venner, masse sosialt påfyll<3 Jeg har forslag til innlegg også! Vil se hva du har planer om å kjøpe på black friday, om du har noen planer hehehe:)

    2. Hva koster det å leie den hytta dere bruker å leie? Og tar det lang tid ish å kjøre fra Trondheim? Det ser helt nyyydelig ut

      1. den koster en good del, send meg en mail / dm så kan jeg svare der <3 det tar vel rundt 4 timer, kanskje litt over å kjøre fra trondheim !! <3

    3. I spy, exuviance krem i toalettveska! Kva produkt brukar du, og er du fornøyd? Leitar etter ny dagkrem, hehe 🤞

      1. akkurat nå bruker jeg faktisk MASSE fra Excuviance haha!! bruker deres “radiance serum”, nattkremen + morning glow pads <3 liker alle veldig godt! men har ikke prøvd noen dagkrem derfra enda dessverre…<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg