MOODBOARD: NYTT BAD

Har jeg egentlig sagt til dere at jeg skal pusse opp badet? Ja jeg føler det? På podden kanskje? Haha! Jeg har egentlig spart penger til det helt siden jeg ble ferdig å pusse opp resten av leiligheten. Da satt jeg igjen med 0,- på konto og måtte sette meg mål om å få spart opp til å pusse opp badet. Nå har jeg nådd målet mitt og gleder meg sånn til nytt bad!

Jeg trives i alle rom i leiligheten min, bortsett fra badet. Det jeg har nå er veldig mørkt, lite lagringsplass da det er organisert dårlig og med dusjkabinett.  Det er de største endringene jeg vil ha på mitt nye bad – lyst, noen lure løsninger for oppbevaring, IKKE dusjkabinett og ikke minst – fresht! Her ser dere litt av det jeg har lagret på Instagram og Pinterest:

Som dere kanskje ser, står jeg mellom to helt forskjellige varianter. Hadde jeg skulle bodd her for alltid ville jeg gønnet på med noe crazy og veldig “Anna”, typ det rosa badet. Elsker sånt! Men jeg må jo også huske at jeg skal selge her en gang, og da er det jo greit å ha noe som “alle” kan bo i. I tillegg liker jeg jo også helt enkle bad selv, og det blir man vel også litt mindre lei av i lengden! Planen er kanskje en liten mellomting, om jeg finner noe lurt? Typ som de bildene med hvite bad og runde speil – èn vegg med fargede fliser og resten hvitt, eller kanskje helhvite vegger og et litt snedig flisgulv? Vi får se, jeg er enda litt i planleggingsfasen, men tenkte det kunne være gøy å dele moodboardet med dere <3 G O D   H E L G !

 

9 kommentarer
    1. Woow, det blir kult! Tenker du å ha badekar eller er det bare inspo? synes forøvrig de flisene nederst til høyre var kule og spesielle, men fortsatt “tålelige” – hvis du skjønner hva jeg mener!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg